سرکلانتر پنجم تهران: آماده خدمت رسانی بیشتر به ساکنین اکباتان و بیمه هستیم

سرکلانتر پنجم تهران: آماده خدمت رسانی بیشتر به ساکنین اکباتان و بیمه هستیم

سرهنگ کیومرث حسنوند در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری «4 اکباتان» از آمادگی کامل سرکلانتری پنجم پایتخت برای خدمت رسانی بیشتر به ساکنین شهرک اکباتان، کوی بیمه و سایر محلات این محدوده خبر داد.  

به گزارش «4 اکباتان»، در نشستی که صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد پرسشهایی در قالب مشکلات شهرک اکباتان و کوی بیمه در حوزه امنیت اجتماعی از شخص سرکلانتر مطرح و ایشان نیز در پاسخ ضمن اعلام آمادگی کامل برای «خدمت رسانی» بیشتر به مردم، بلافاصله دستورات لازم و مقتضی را به سرهنگ پیمان احمدی رئیس جدید کلانتری 135 آزادی ابلاغ نمود.

از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه می توان به سرقت های لوازم خودرو و تجهیزات کسبه ی فعال در حاشیه جاده مخصوص، حضور توزیع کنندگان مواد مخدر و کارتن خواب های محدوده که با توجه به نزدیکی به فصل گرما تعداد آنها افزایش می یابد، اشاره کرد.    

در رابطه با پاسخهای سرهنگ حسنوند به پرسشهای مطروحه، به صراحت باید اذعان کرد که از فحوای صحبتهای وی، وجود یک انرژی مضاعف برای پیگری مطالبات و خواسته های قانونی مردم احساس می شود. از سوی دیگر امیدواری و اطمینان حداکثری که چهره ی خندان کیومرث حسنوند برای هر مخاطبی رقم می زند، خبر از رفع یک سری از مشکلات در آینده ای نزدیک می دهد.

منتشر شده در دوشنبه 12 خرداد 1399       کد خبر : 10002
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح