برای خانم شهردار سرویس بهداشتی مهمتر از فضای سبز اکباتان است!

برای خانم شهردار سرویس بهداشتی مهمتر از فضای سبز اکباتان است!

حدود 10 روز گزارشی تصویری از وضعیت نامساعد فضای سبز در شهرک اکباتان تهیه شد اما در واکنش به این گزارش مکان های دیگری توسط شهردار محترم ناحیه 6 مورد بازدید میدانی قرار گرفتند!

به گزارش «4 اکباتان»، فضای سبز در اکباتان هم در بعد اختصاصی آن یعنی بلوکها و هم در محوطه عمومی محدوده یک مولفه مهم هویتی محسوب می شود اما در کمال تعجب طی سالهای اخیر توجهی که انتظار می رود از طرف مدیران شهری و حتی گروههای مدیریتی بومی که توسط مردم انتخاب می شوند، دیده نمی شود.

در تازه ترین نمونه از این بی توجهی چند روز پیش گزارشی تصویری در «4 اکباتان» منتشر شد (اینجا را بخوانید) که در آن مشخص بود حال فضای سبز عمومی در اکباتان خوب نیست و نیازمند توجه بیشتر است اما پس از این گزارش و در اتفاقی عجیب به جای آنکه واکنشی به این مورد صورت گیرد، مطلبی در خصوص بازدید سمانه عبدالهی شهردار ناحیه 6 از سرویس های بهداشتی پارک سوار آزادی در فضای مجازی منتشر شد تا عملا میزان اهمیت مسائل، جایگاه آنها و حتی شکل واکنش یک شهردار به مشکلات مشخص شود!

جدای از اینکه واقعا وقت و زمان شهردار یک ناحیه باید برای بازدید از چه اماکنی صرف شود و آیا در هر بازدید میدانی عکاسی و ثبت لحظه مهم است؟ سوال اساسی این است که نظارت بر روی فضای سبز و پیگیری مشکل آنها باید بر عهده چه کسی باشد؟     

این اتفاق ناگوار در شرایطی رخ می دهد که عملا کم کاری پیمانکار فضای سبز ناحیه 6 مشخص است و هر گوشه ای از کلیت تحت پوشش این پیمانکار به وضوح نمایانگر ایراد و مشکل است اما همانطور که گفته شد بیشتر ترجیح بر ندیدن و یا بازدید میدانی از ... می باشد.

گفتنی است در مورد عملکرد پیمانکار فضای سبز ناحیه 6 طی روزهای گذشته اطلاعاتی غیر رسمی بدست آمده است که پس از پیگیری های بیشتر حتما به آنها پرداخته خواهد شد.

در پایین تصویر پوشش گیاهی تخریب شده در بخشی از حدفاصل میدان های شهید صارمی و هگمتانه قابل مشاهده است.   

منتشر شده در چهارشنبه 21 خرداد 1399       کد خبر : 10020
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح