تنها باربری مجاز و بومی اکباتان در معرض تعطیلی کامل

تنها باربری مجاز و بومی اکباتان در معرض تعطیلی کامل

شنیدن خبر تعطیلی واحدهای صنفی خیلی تلخ است اما گاهی اوقات برای جلوگیری از تعطیلی کامل شاید بشود یک راههایی پیدا کرد.

به گزارش «4 اکباتان»، «اتوبار اکباتان» را بسیاری می شناسند، تنها باربری مجاز در شهرک اکباتان و یک همراه قدیمی که اتفاقا دفتر کار آن نیز در فاز 2 اکباتان و مجتمع گلهای شمالی قرار داشت. موسسه ای که خدماتش را بسیاری از مالکان و مستأجران اکباتانی تجربه کرده اند و روزها به دلیل رشد قارچ گونه غیرمجازها و کنار خیابانی ها با مشکلات مالی بسیاری مواجه شده است.

طبق اعلام مدیریت «اتوبار اکباتان»، در طی ماههای گذشته این موسسه باربری با فشارهای مالی قابل ملاحظه ای به دلیل افزایش هزینه ها، رکورد ناشی از بیماری کرونا و از همه مهمتر حضور کامیون های کنار خیابانی غیرمجاز مواجه شده و حالا کار به جایی رسیده است که فعلا دفتر کار اتوبار تعطیل و کارگران تمام وقت راهی منزلشان شده اند تا اگر کاری بود مجدد باخبر شوند.

در همین زمینه پیگیری ها از اتحادیه باربری شهر تهران حاکی از این است که در فاصله 5 کیلومتری هر موسسه باربری، مجوز دیگری برای همین محدوده صادر نمی شود اما از طرفی امکان جدی برای برخورد با غیرمجازها هم وجود ندارد.

متأسفانه پیگری های خبرنگار «4 اکباتان» حاکی از این است که یکی از راههای کسب درآمد کامیون های غیرمجازی که گوشه و کنار خیابان های اکباتان حضور دارند و حتی کارگران آنها در داخل کانتینر روز و شب را سپری می کنند، برقراری ارتباطات بسیار نزدیک با برخی مشاورین املاک اکباتانی می باشد. مواردی مشاهده شده است که از طریق مدیران همین املاک امتیاز جا به جایی اسباب و اثاثیه مشتریان یک معامله به غیرمجازها واگذار می شود.

در پایان لازم به ذکر است که اتوبار اکباتان با مالکیت چندین کامیون و وانت بار محل کسب درآمد تعداد قابل توجهی کارگر زحمت کش بوده است که همانطور که اشاره شده فعلا دفتر کار آن با تعطیلی مواجه شده است. 

منتشر شده در چهارشنبه 21 خرداد 1399       کد خبر : 10024
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح