استفاده از پتانسیل کلانتری آزادی برای رفع خاموشی اطراف A1

استفاده از پتانسیل کلانتری آزادی برای رفع خاموشی اطراف A1

فضای دور و اطراف بلوک A1 واقع در فاز یک اکباتان پس از غروب آفتاب، تاریکی عجیبی پیدا می کند. مسئله ای که قطعا می تواند در ایجاد فضاهای «بی دفاع» شهری تأثیرگذار باشد.

به گزارش «4 اکباتان»، تأمین روشنایی شبانه یکی از نیازهای اساسی در بخش جنوبی اکباتان و بالاخص نقاط منتهی به جاده مخصوص می باشد. در همین رابطه هیئت مدیره برخی بازارچه های تجاری در این قسمت تعاملاتی را با رئیس جدید کلانتری 135 آزادی برقرار و ضمن طرح مشکل، موفق به هماهنگی برای بازدید شبانه ی میدانی سرهنگ احمدی (رئیس کلانتری) نیز شده اند.

طبق اطلاعات بدست آمده پس از بازدید صورت گرفته رئیس کلانتری 135 آزادی آمادگی خود را برای مکاتبه با نهادهای دولتی و پیگیری پس از آن برای حل این مشکل اعلام کرده است. البته مکاتبه کلانتری در شرایطی صورت خواهد گرفت که درخواست مکتوب بازارچه ها و حتی بلوک A1 برای کلانتری ارسال شود.  

«فضاهای بی ‌دفاع شهری» نامی است که کارشناسان روی نقاطی از شهر تهران می گذارند که مجرمان خوب آنها را می‌شناسند. این فضا‌ها می‌توانند پنهان از دید یا در معرض دید باشند اما وجه مشترکشان این است که مناسب هستند برای انجام اعمال مجرمانه، از ریختن زباله و ضایعات گرفته، تا خرید و فروش مواد مخدر، سرقت، تعدی و تعرض.  

متأسفانه در اطراف بلوک A1 و بازارچه های ابتدایی فاز یک به واسطه نزدیکی با اتوبان شهید لشگری (جاده مخصوص) آمار سرقت و برخی دیگر از جرائم اجتماعی قابل توجه است و حالا باید منتظر ماند و دید تدبیر جدید به کار گرفته یعنی استفاده از پتانسیل کلانتری آزادی تا چه میزان می تواند جوابگو باشد؟

منتشر شده در شنبه 31 خرداد 1399       کد خبر : 10048
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح