فاز نخست مسیر دوچرخه از بلوکهای A5 و B4 می گذرد

فاز نخست مسیر دوچرخه از بلوکهای A5  و B4 می گذرد

طی صحبت با برخی مطلعین طرح احداث مسیر دوچرخه سواری در اکباتان مشخص شده است که این مسیر فعلا از بلوار شهید حنانی آغاز و از مقابل بلوکهای A5 و B4 می گذرد.

به گزارش «4 اکباتان»، در فاز نخست این مسیر از ابتدای بلوار شهید حنانی (سه راه مخابرات) آغاز و از بلوار شهید بوذری به بلوار شهید شکوری یعنی مقابل بلوکهای B4 و A5 می رسد و در نهایت توسط مسیر شمال به جنوب بلوار شهید نفیسی مجدد به سه راه مخابرات باز می گردد.

البته شنیده هایی غیر رسمی نیز حاکی از این است که این طرح فاز دومی نیز دارد و قرار است در مرحله بعدی این مسیر از بلوار شهید حنانی (قسمت جنوبی بلوار) آغاز و با دور زدن بلوکهای A3، B1، A1، C2 و B2 مجدد به بلوار شهید حنانی متصل شود. فعلا در مورد فاز دوم این طرح به قطعیت نمی توان تأیید یا تکذیبی را اعلام نمود.  

در این رابطه گفتنی است که پیگیری صورت گرفته از سرهنگ حسنوند رئیس راهور منطقه 5 بیانگر این موضوع است که راهور منطقه اطلاع مشخصی از پروژه فعلی که از سه راه مخابرات آغاز و با عبور از بلوار شکوری (روبروی بیمارستان صارم) مجدد به بلوار شهید حنانی می رسد، ندارد.

اما در کنار عدم اطلاع راهور نکته مهم دیگری که باید مورد توجه واقع شود اینکه شورایاری اکباتان و بالاخص «کمیته حمل و نقل» این گروه که مسوولیت آن با حمید رضا شعاعی عضو هیئت مدیره بلوک 16 می باشد هنوز هیچ واکنش قابل توجهی به اجرای این طرح نشان نداده اند و به نظر می رسد خیلی مخالفتی با اجرای آن ندارند.

منتشر شده در چهارشنبه 4 تير 1399       کد خبر : 10056
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح