بی توجهی به چاله های خطرناک در محوطه سوپر 11 + تصاویر

بی توجهی به چاله های خطرناک در محوطه سوپر 11 + تصاویر

سرقت «منهول ها» در اطراف بازارچه شماره 11 اکباتان با تمام خطرات بالقوه ای که می تواند برای عابرین پیاده ایجاد کند، فعلا با توجه خاصی از طرف سازمان ها و نهادهای مسوول مواجه نشده است!

به گزارش «4 اکباتان»، طبق اطلاعات بدست آمده برای رفع این مشکل یعنی پوشاندن منهول ها (دریچه های دسترسی به کانالهای زیرزمینی) مکاتباتی با شهرداری ناحیه، هیئت مدیره مرکزی اکباتان و سازمان های مسوول مانند آب و فاضلاب و ... صورت گرفته است اما هنوز نتیجه خاصی بدست نیامده است.

این بی توجهی در حالی صورت گرفته است که شاید شهرداری ناحیه به صورت مستقیم مسوولیتی برای رفع این مورد نداشته باشد اما قطعا ایمنی ساکنین یک شهر جزو وظائف ذاتی شهرداری محسوب می شود و بر همین اساس شهردار ناحیه می تواند با «ابزارهای فشاری» که در اختیار دارد (مانند عدم صدور مجوز حفاری) سازمان های مرتبط را برای ارائه خدمات به شهروندان تحت فشار بگذارد.

از طرف دیگر در اینجا پرسش مهمی هم در مورد شرح وظائف «هیئت مدیره مرکزی تجاری های اکباتان» که چندی پیش انتخابات آن برگزار و منتخبین معرفی شدند وجود دارد که آیا این عزیزان در موارد اینچنین نباید واکنشی صورت بدهند؟

به هر روی چیزی که در تصاویر مشخص است وجود تهدید برای جان عابرین پیاده و خدای نکرده کودکان است که ممکن است حتی از سر کنجکاوی، حادثه ای تلخ را رقم بزنند.

منتشر شده در شنبه 7 تير 1399       کد خبر : 10066
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح