توضیحات مدیرعامل مگامال در خصوص قطعی برق 10 ساعته

توضیحات مدیرعامل مگامال در خصوص قطعی برق 10 ساعته

روز گذشته واحدهای تجاری فعال در مگامال اکباتان قطعی برق حدودا 10 ساعته را تجربه کردند تا به این ترتیب ضررهای قابل توجهی مخصوصا برای اصناف مرتبط با مواد غذایی ایجاد شود.

به گزارش «4 اکباتان»، در همین زمینه محمود قاضی مدیرعامل شرکت نگین آرای آسیا در گفت و گوی تلفنی با «4 اکباتان» در خصوص علت بروز این مشکل گفت: «از روز نخستی که در شرکت نگین حضور پیدا کردم پیگیر مشکلات برق مجتمع بودم و حتی در این زمینه قسمتهای پرمصرف را تعدیل کردیم و به صرفه جویی خوبی هم رسیدیم تا بتوانیم به یک بالانس مناسب در میزان مصرف برق و ظرفیت انشعاب موجود برسیم اما متأسفانه مسوولین برق منطقه ای همکاری لازم را با ما انجام نمی دهند.»

وی در ادامه افزود:« اینکه مسوولین برق منطقه ای مدام ما را مشترک پرمصرف خطاب می کنند اصلا صحت ندارد و حتی کمتر از میزان ظرفیت انشعاب مصرف می کنیم و این مورد حتی توسط بازرسی برق منطقه ای بررسی و صحت عملکرد ما تأیید شده است. اما به دلیل نپذیرفتن برخی پیشنهادات که بار مالی قابل ملاحظه ای برای مجموعه ما به همراه دارد اینگونه با ما رفتار می کنند.»  

قاضی در پاسخ به اینکه چه پیشنهاداتی به مگامال ارائه شده که نپذیرفتن آنها به چنین تبعاتی منجر شده است هم گفت: «برق منطقه ای می خواهد انشعاب ما را افزایش دهد که تا اینجای کار مشکلی نداریم اما می گویند باید برای انتقال انشعاب جدید، هزینه کنید که این هزینه به دلیل مسافتی در حدود 4 کیلومتر حدود 8 میلیارد تومان برآورد می شود که ما نداریم این پول را بدهیم. اصلا هم متوجه نمی شویم که چرا باید این مسافت طولانی برای انتقال برق برای ما در نظر گرفته شود؟ این پینشهاد برق منطقه ای به ما است و فعلا تحت فشار هستیم!»

وی در پایان در مورد آخرین تصمیم گیری های برای رفع مشکل برق که قطعا ضررهای هنگفتنی را برای واحدهای تجاری مگامال به همراه داشته اذعان کرد: از رایزنی با مسوولین برق منطقه ای نتیجه خاصی نگرفته ایم و روز یکشنبه (امروز) با مدیران برق استان تهران جلسه ای خواهیم داشت تا موضوع را حل و فصل کنیم. 

منتشر شده در يكشنبه 8 تير 1399       کد خبر : 10070
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح