اولین «سالاد بار» اکباتان افتتاح شد + تصویر

اولین «سالاد بار» اکباتان افتتاح شد + تصویر

صنعت غذا در اکباتان روز به روز در حال گسترش و توسعه می باشد و در تازه ترین نمونه از سرمایه گذاری های صورت گرفته، راه اندازی اولین «سالاد بار» اکباتانی تحت برند «رِی و میامی» در روزهای گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش «4 اکباتان»، سالاد غذایی است که قبل از غذا به عنوان پیش‌ غذا، بعد از غذای اصلی به عنوان یک وعده مجزا و همراه با غذای اصلی، یا خود به عنوان یک وعده غذای اصلی مصرف می‌شود. با پرطرفدار شدن این نوع غذا در میان عامه مردم امروزه حتی در برخی رستوران‌ها و هتل ها، جایی به نام سالاد کده (یا سالاد بار) وجود دارد که در آن انواع سالاد برای خوردن عرضه می‌شود.   

در همین زمینه طی هفته گذشته اولین سالاد بار واقعی در اکباتان نیز مورد بهره برداری قرار گرفته است و در فضایی مناسب بیش از 15 مدل سالاد، دسر و پیش غذا در معرض استفاده علاقمندان قرار گرفته است و افراد بصورت جداگانه یا حتی مخلوط می توانند طعم این فرآورده ها را بچشند.

همانطور که در تصویر بالا مشخص است تنوع سالادهای تهیه شده آنهم با بهره گیری از مواد اولیه و طعم های گوناگون، می تواند ذائقه و سلایق مختلف را با خود همراه نماید. در کنار این موضوع قیمت های درنظر گرفته شده برای تهیه انواع  پُرس سالاد نیز تا حدود زیادی مقرون به صرفه بوده و تنها کمی بیش از 20 هزار تومان برای مراجعه کنندگان هزینه در بر دارد.   

لازم به ذکر است که اولین سالاد بار اکباتان در قالب رستوران « رِی و میامی» واقع در فودکورت مگامال طبقه سوم، همه روزه پذیرای علاقمندان می باشد.

منتشر شده در شنبه 14 تير 1399       کد خبر : 10087
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح