دریافتی 320 میلیونی مدیرعامل اسبق A3 همچنان در هاله ابهام

دریافتی 320 میلیونی مدیرعامل اسبق A3 همچنان در هاله ابهام

در فروردین ماه امسال مدیرعامل وقت بلوک A3 یک تابوشکنی در سیستم مدیریتی بلوکهای اکباتان انجام داد و با انتشار یک گزارش 6 صفحه ای بسیاری از حقایق این بلوک را بدون مسامحه منتشر کرد (اینجا را بخوانید)

به گزارش «4 اکباتان»، در بخشی از این گزارش که البته در ابتدا قرار بود مدیرعامل به آن پاسخ کامل بدهد اما بعدا این موضوع به دست فراموشی سپرده شد به دریافتی های مدیرعامل اسبق بلوک اشارات مستقیمی صورت گرفته و آمده بود:«کل مبلغ دریافتی توسط آقای میرحیدری بعنوان مدیرعامل بلوک A3 از ابتدای سال 1390 تا پایان همکاری با ایشان در شش ماه اول سال 97 (97/6/31) به میزان 3،208،141،980 ریال (معادل سیصد و بیست میلیون و هشتصد و چهارده هزار و صد و نود و هشت تومان) می باشد. برای دریافتی ایشان جهت سال اول (1389) هیچگونه رقمی در حسابداری موجود نیست.»

برای درک بهتر این اعدام و ارقام بهتر است به موارد زیر توجه کنید.

  • عدد دریافت شده طی 7 سال و نیم یعنی 90 ماه صورت گرفته است. (ابتدای سال 90 تا پایان شهریور 97) تقسیم ساده 320 میلیون بر 90 ماه عددی در حدود 3 میلیون و پانصد هزار تومان در ماه را نشان می دهد که به عنوان دریافتی طی سالهای 90 تا 97 اخذ شده است.
  • حقوق و مزایای حداقلی در سال 90 سیصد و سی هزار تومان و در سال 97 حدود یک میلیون و صد هزار تومان بوده است. مقایسه این اعداد با رقم 3 میلیون و پانصد هزار تومان در ماه بیانگر این است که ایشان در تمام این مدت چندین برابر حقوق حداقلی تعیین شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافتی داشته اند.

با توجه به مطالب ذکر شده و همچنین اعلام اولیه مدیرعامل مبنی بر پاسخگویی به گزارش منتشره، این انتظار وجود داشت که پاسخهای مرتبط با گزارش مورد اشاره ارسال شوند اما متأسفانه این بار «شفافیت» خیلی در دستور کار قرار نگرفته است. 

منتشر شده در سه شنبه 17 تير 1399       کد خبر : 10095
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح