ورکشاپ خانه طراحی کودک با هدف درآمد زایی

ورکشاپ خانه طراحی کودک با هدف درآمد زایی

پس از انتشار فراخوان ورکشاپ با موضوع انار و هندوانه توسط استودیو نقش من، اعلام آمادگی از جانب هنرجویان و هنرمندان مرتبط با خانه طراحی کودک صورت پذیرفت و طی روزهای گذشته پس از انجام مذاکره در خصوص مراحل کار، آماده سازی طرح نهایی در محل این موسسه در دستور کار قرار گرفت.   

طبق شیوه از پیش تعیین شده اعضاء طرح های خود را از دو چیدمان انار و هندوانه آماده و در کنار هم نمایش دادند تا با مشخص شدن نقاط ضعف و قوت تیم اصلی برای اجرای نهایی کار انتخاب شوند.

در پایان قسمت نخست اعضاء منتخب آثار خلق شده در ورکشاپ را کنار هم به نمایش گذاشته و تحویل مدیر تولید استودیو نقش من دادند تا برای نمایش در سایت و شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.

تولیدات این ورکشاپ همراه با سایر آثار ارسالی با موضوع انار و هندوانه در سایت و شبکه های اجتماعی به نمایش درخواهند آمد و البته این کار با هدف دریافت سفارش از سوی بازدیدکنندگان بر روی پارچه یا کاغذ متناسب با نوع کاربری اثر عنوان شده است.

پس از انجام این مراحل درصدی از سود حاصل از فروش متعلق به طراح اثر خواهد بود تا بدین وسیله کسب درآمد برای صاحبان آثار نیز به انجام برسد.

والدین جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت های موسسه خانه طراحی کودک می توانند با شماره تلفن 44697489 تماس حاصل نمایند

منتشر شده در يكشنبه 15 آذر 1394       کد خبر : 2642
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح