آمادگی اولیه 28 شرکت برای حضور در مناقصه A3

آمادگی اولیه 28 شرکت برای حضور در مناقصه A3

طی روزهای گذشته آگهی دعوت به مناقصه بلوک A3 به منظور خرید دستگاه چیلر جدید  در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر شده بود.

پس از اتمام مهلت اعلام آمادگی اولیه شرکت های ذیصلاح برای حضور در این مناقصه، حالا خبر از حضور 28 شرکت و دریافت مدارک اولیه توسط نمایندگان قانونی آنها می رسد.

طبق اطلاع کسب شده از دفتر اجرایی بلوک A3 مهمترین بخش مدارک تحویل شده به نمایندگان شرکت های تأسیساتی دو سری فرم خام می باشد که در پاکت های جداگانه قرار داده شده است. سری اول این پاکت ها مربوط به پیشنهادات مالی و سری دوم مربوط به درج مشخصات فنی شرکت، کیفیت محصولات و یک سری موارد خاص که مدنظر کمیته فنی بلوک می باشد.

همچنین شایان ذکر است که قرار است ابتدا پاکت های مشخصات فنی توسط اعضای کمیته فنی بلوک بازگشایی شوند و امتیاز بندی های لازم در خصوص سطح کارآیی فنی شرکت، کیفیت محصولات و مسائل خاص تأسیساتی در خصوص سیستم های گرمایشی و سرمایشی صورت پذیرد و پس از آن پاکت های پیشنهادات مالی توسط اعضای هیئت مدیره بلوک بازگشایی شوند.

آخرین زمان تحویل پاکت ها به بلوک 11 خرداد اعلام شده و البته هنوز مشخص نیست چه تعدادی از 28 شرکتی که در ابتدا فرم ها را دریافت کرده اند، در گام بعدی نیز حضور پیدا کنند.

خرید دستگاه جدید چیلر، دیجیتالی کردن تابلو فرمان آسانسورها و همچنین لوله کشی گاز بلوک A3 مصوبه ای در حدود 11 میلیارد ریال را از مجمع این بلوک اخذ نموده و تا کنون نیز چیزی نزدیک به 400 خانوار مشارکت مالی خود را در این خصوص به انجام رسانده اند.

منتشر شده در پنجشنبه 6 خرداد 1395       کد خبر : 4122
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح