دستور رسیدگی به گرانی اتوبوس های اکباتان

دستور رسیدگی به گرانی اتوبوس های اکباتان

پس از افزایش غیر منتظره قیمت اتوبوس های گردشی شهرک اکباتان که از اردیبهشت ماه سال جاری رخ داده، حالا دستور رسیدگی به این مسئله صادر شده است.

طی هفته های گذشته هزینه 700 تومانی اتوبوسهای گردشی شهرک اکباتان که طبق مصوبه باید با 100 تومان افزایش قیمت در سال جدید،از مسافرین دریافت می شده به ناگهان به 1000 تومان افزایش پیدا می کند و این امر صدای اعتراض استفاده کنندگان از این وسیله نقلیه عمومی را موجب شده است.

هوشنگ هموطن دبیر شورایاری شهرک اکباتان با اعلام این مطلب افزود: پس از اینکه اعتراض ساکنین به این مسئله صورت گرفت، مشکل را در نامه ای به اطلاع آقای پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران رساندیم و ایشان نیز متعاقبا در پاسخ دستور رسیدگی به واحد اتوبوسرانی منطقه 5 را صادر نموده و به احتمال زیاد طی روزهای آینده با بررسی بیشتر این مشکل برطرف خواهد شد.    

مشکل گرانی اتوبوسهای گردشی شهرک اکباتان در حالی رخ داده است که به رغم پیگری های هیئت مدیره مرکزی و همچنین شورایاری شهرک اکباتان هنوز تکلیف احیای خط اتوبوسرانی اکباتان- آزادی که قرار بود از فروردین ماه آغاز به کار کند، مشخص نشده است. بدون شک مقاومت ها در این خصوص همچنان ادامه دارد.   

مشکل اتوبوسرانی اهالی شهرک اکباتان از نیمه دوم سال گذشته و پس از برچیده شدن خط اتوبوس اکباتان- ولیعصر ایجاد شده و تا به امروز تلاشهای صورت گرفته آنچنان که باید و شاید نتیجه ای در بر نداشته است.

منتشر شده در چهارشنبه 5 خرداد 1395       کد خبر : 4124
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح