پاسخ عشاق المهدی به خبر ابطال مصوبه زمین دارالقرآن

پاسخ عشاق المهدی به خبر ابطال مصوبه زمین دارالقرآن

ساعاتی پس از درج خبر ابطال مصوبه واگذاری زمین دارالقرآن شهرک اکباتان توسط دیوان عدالت اداری جوابیه ای از طرف هیئت عشاق المهدی ارسال گردید.

در این بیانیه که توسط حسین نصیری نیا مسوول اجرایی هیئت عشاق المهدی ارسال شده، آمده است: « باید توجه داشت از تاریخ ابلاغ حکم فرصت 20 روزه برای شهرداری به منظور اعتراض وجود دارد که البته هنوز حکم ابلاغ نشده است. همچنین هیئت عشاق المهدی از ابتدا تابع قانون بوده و منتظر رأی نهایی خواهد ماند.

باید توجه داشت که به لطف احداث این مجموعه (دارالقرآن) بود که زمین 2500 متری که چندین سال بصورت بایر و بلا استفاده افتاده بود، نهال کاری و رسیدگی شد. در نهایت هیچ چیز جز قانون حرف نهایی را نخواهد زد و این رأی موقت حداقل حسنی که داشت این بود که نشان داد هیئت از اتهاماتی همچون اعمال نفوذ، استفاده از قدرت و ... مبری بوده و پرونده مسیر قانونی خود را همچنان طی می کند.

گفتنی است روز گذشته خبر ابطال مصوبه واگذاری زمین دارالقرآن توسط دیوان عدالت اداری در حالی انتشار یافت که از مدتها پیش پرونده دیگری نیز به منظور رسیدگی به بحث «تصرف اراضی» توسط 60 نفر از ساکنین فاز 2 شهرک اکباتان در یکی از دادسراهای تهران گشوده شده و در حال رسیدگی است. 

منتشر شده در پنجشنبه 6 خرداد 1395       کد خبر : 4130
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح