صدور کارنامه برای پایگاههای بسیج شهرک اکباتان

صدور کارنامه برای پایگاههای بسیج شهرک اکباتان

ارزیابی عملکرد پایگاههای بسیج شهرک اکباتان در سال 94 منتشر شده است.  

سید روح ا... علوی نیا فرمانده حوزه 121 صابر با اعلام این خبر افزود: این ارزیابی ها که در خصوص عملکرد پایگاههای زیر مجموعه حوزه و بخصوص شهرک اکباتان طی سال گذشته می باشد مستقیما توسط مراجع فرماندهی در سطح تهران بزرگ صورت گرفته و با توجه به کارنامه های صادره بررسی نقاط ضعف و قوت مهمترین هدف آن می باشد.

علوی نیا همچنین افزود: در بین پایگاههای زیر مجوعه حوزه 121 صابر، پایگاه بسیج خاتم الانبیاء (ص) مسجد بعثت با 80.52 امتیاز حائز رتبه نخست شده و پس از آن پایگاههای نصر (شهرک آپادانا) با امتیاز 76.45 و قدر (جنب سرای محله شهرک اکباتان) با 73.09 حائز رتبه های دوم و سوم شده اند.

علوی نیا در خاتمه صحبت های خود ضمن قدردانی از فعالیت پایگاههای برتر زیر مجموعه، از افزایش تعداد پایگاههای بسیج طی دو سال آینده در محدوده حوزه 121 صابر و شهرک اکباتان خبر داد و هدف از انجام این کار را گسترش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی برشمرد.

گفتنی است در کارنامه های صادر شده آیتم هایی همچون نیرو انسانی، قرآن و عترت، فعالیت های علمی و پژوهشی و ... از مهمترین شاخصه های این ارزشیابی به حساب می آیند.  

نکته مهم در فهرست پایگاههای اول تا سوم حوزه 121 صابر پیشرفت تقریبا 38 امتیازی پایگاه قدر به نسبت ارزشیابی سال 93 بوده است. این پیشرفت در حالی صورت گرفته که این پایگاه با توجه به شکل ساختاری خود به صورت مجزا فعالیت می کند یعنی به عبارتی همانند بسیاری از پایگاههای بسیج از امکانات حضور در بطن مسجد بهره مند نمی باشد و به همین دلیل پیشرفت این پایگاه قابل توجه است.

منتشر شده در شنبه 8 خرداد 1395       کد خبر : 4137
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح