بودجه سالیانه شهردای ناحیه 6 هنوز مصوب نشده

بودجه سالیانه شهردای ناحیه 6 هنوز مصوب نشده

آنطور که از اظهار نظر مدیران محلی شهرداری ناحیه 6 بر می آید بودجه سالیانه شهرداری ناحیه 6 منطقه 5 هنوز مصوب و ابلاغ نشده است. 

در پی درخواست هایی که از سوی ساکنین شهرک اکباتان در خصوص پیاده سازی برنامه های عمرانی در این محدوده صورت می گیرد، هوشنگ هموطن دبیر شورایاری شهرک اکباتان اعلام کرد که هنوز بودجه سالیانه شهرداری ناحیه مصوب نشده و به همین دلیل نمی توانیم در این شرایط فشار غیر منطقی به این نهاد وارد کنیم.

گفتنی است پیش از این دبیر شورایاری زمان اجرای بسیاری از طرح های مورد نیاز مردم محله را نیمه دوم اردیبهشت ماه اعلام کرده بود که از مهمترین آنها می توان به اتمام رفوژ میانی بلوار شهید نفیسی و تکمیل فضای سبز در نظر گرفته شده برای این قسمت اشاره کرد. به نظر می رسد در این شرایط کارهای اجرایی، فنی و عمرانی راکد مانده و فعلا نمی توان زمان مشخصی برای اتمام طرح ها در نظر گرفت.

پس از خروج شهردار سابق ناحیه 6 و معارفه سرپرست جدید که پیش از این به عنوان معاون در این مجموعه فعالیت می کرده امیدواری خاصی در بین مردم شهرک اکباتان برای حل شماری از مشکلات سطح ناحیه 6 به وجود آمده که البته حالا شاید این امیدواری نیازمند اندکی چاشنی صبر و حوصله نیز باشد.

منتشر شده در يكشنبه 9 خرداد 1395       کد خبر : 4143
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح