توضیح دبیر شورایاری در خصوص بحث دارالقرآن

توضیح دبیر شورایاری در خصوص بحث دارالقرآن

به نظر می رسد پس از رسانه ای شدن حکم اولیه ابطال مصوبه واگذاری زمین دارالقرآن که توسط هوشنگ هموطن دبیر شورایاری شهرک اکباتان صورت پذیرفت، یک سری مطالب حاشیه ای از جانب برخی افراد عنوان شده که به همین منظور روز گذشته توضیحات تکمیلی از سوی دبیر شورایاری اکباتان اعلام شد.

وی در این خصوص گفت: من برای اولین بار از شبکه های اجتماعی متوجه حکم صادر شده توسط دیوان عدالت اداری شدم و پس از آن با قرار گرفتن نسخه کپی در اختیارم، اقدام به اطلاع رسانی در خصوص آن صورت گرفت.

هموطن در ادامه افزود: ما هیچ مشکل شخصی با بچه های هیئت عشاق المهدی نداریم چون این افراد تعدادی بچه های مذهبی هستند که نیاز به مکانی برای اجرای مراسم خود داشتند اما مشکل از آنجایی آغاز شد که شهردار سابق منطقه 5 تصمیماتی را اجرایی کرد که بدون توجه لازم به اسناد، مدارک و صورتجلسات اتخاذ شده بودند. همان زمان شهردار سابق منطقه می توانست قسمتی از مجتمع مگامال را که دارای کاربری فرهنگی می باشد و از امکانات خوبی همچون پارکینگ و سایر تجهیزات نیز برخوردار است به این امر اختصاص دهد که متأسفانه اینگونه نشد. جالب است که در ایام واگذاری زمین مسوول فضای سبز ناحیه 6 در زیر صورتجلسه شهرداری نوشته است که این زمین جزو فضای سبز شهرک اکباتان است. پس اگر تصمیم به واگذاری آن زمین داشتند باید ابتدا از طریق کمیسیون ماده 5 تغییر کاربری اولیه به وجود می آمد که این کار صورت نگرفت.  

دبیر شورایاری شهرک اکباتان همچنین در خصوص کیفیت تعامل فعلی با نهاد شهرداری نیز گفت: خوشبختانه با حضور شهردار جدید منطقه جناب آقای مهندس اسدی و همچنین آقای اسدالهی شهردار جدید ناحیه 6 تعاملات بسیار خوبی با مجموعه شهرداری برقرار می باشد و انصافا طی ماههای گذشته نیز کارهای خوبی در سطح منطقه و محله صورت پذیرفته است. در حال حاضر هم منتظر ابلاغ بودجه سالانه شهرداری ناحیه هستیم تا ادامه کارها پیگیری شوند.  

هموطن در پایان گفت: طبق اسناد و مدارک قانونی این زمین ها جزو اراضی مشاعی شهرک اکباتان محسوب می شود و همینطور که در رأی هم نوشته شده این زمین مشاعات بلوکهای 11 تا 19 به حساب می آید و کاربری این اراضی قابل تغییر نیست. از همین روی همه ما باید به قانون تمکین کنیم و فصل الخطاب همه این مسائل قوانین جاری کشور است که مورد تأیید همه ما می باشد. مطالبی که از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شوند جهت روشن شدن هر چه بیشتر افکار عمومی است و اصلا تمایل نداریم که این فرآیند موجب جبهه گیری بر علیه فرد یا افراد خاصی شود.     

منتشر شده در دوشنبه 10 خرداد 1395       کد خبر : 4152
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح