استعمال دخانیات در کتابخانه سرای محله اکباتان

استعمال دخانیات در کتابخانه سرای محله اکباتان

یکی از معضلات تأسف برانگیزی که در خصوص کتابخانه سرای محله اکباتان می توان شاهد بود بحث استعمال دخانیات در محوطه بیرونی این مجموعه می باشد.

این معضل اجتماعی که در روزهای حضور آقایان در کتابخانه سرای محله رویت شده، به دفعات توسط افراد گوناگون به مرحله تذکر لسانی منجر شده اما واقعیت این است که مشکل همچنان ادامه دارد.

در همین زمینه توقع وجود نگاه جدی و سلبی از جانب مدیر محله شهرک اکباتان که به نوعی نفر اول اجرایی در سرای محله به حساب می آید امری غیر استدلالی نمی باشد چون بالاخره خانواده ها با فرض حضور فرزندان در محیط امنی همچون کتابخانه یک حاشیه امنیت ذهنی برای خود ایجاد می کنند غافل از اینکه ...

بی شک ارکانی همچون مدیر محله، خانه سلامت سرای محله و همچنین مسوول مستقیم کتابخانه می توانند عدم بروز چنین وقایع تلخی را رقم بزنند اما تا کنون به غیر از رفتارهای کم اثر همچون نصب پوستر، هیچ واکنش محکمی به این قضیه صورت نگرفته است.

به گواه بسیاری از آگاهان امور سرای محله شهرک اکباتان، کتابخانه این مجموعه حالتی را پیدا کرده است که کمتر نظارتی بر روی آن وجود دارد. در آخرین روزهای حضور شهردار سابق ناحیه خبر برگزاری جلسه کمیته راهبری ناحیه در خصوص رسیدگی به مشکلات حاشیه ای رخ داده توسط یکی از دست اندرکاران اجرایی کتابخانه اعلام شده بود که با جا به جایی های صورت گرفته این مسئله نیز به فراموشی سپرده شد.

منتشر شده در سه شنبه 11 خرداد 1395       کد خبر : 4161
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح