ربنای شجریان هنوز قطعی نیست

ربنای شجریان هنوز قطعی نیست

روز گذشته یکی از خبرگزاری ها به نقل از مدیر شبکه یک سیما خبر پخش مناجات ربنای محمد رضا شجریان را در ایام افطار ماه مبارک رمضان اعلام کرده بود اما در ادامه مشخص شد این قضیه هنوز قطعی نیست.

«فضل الله شریعت‌پناه» سرپرست شبکه یک سیما در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که خبری مبنی بر پخش ربنای محمدرضا شجریان به نقل از شما منتشر شده، آیا تلویزیون در این باره به قطعیت نهایی رسیده؟ پاسخ داد: دوستان در یکی از سایت‌های خبری با من تماس گرفتند و مصاحبه ای انجام شد ولی در تنظیم آن کم لطفی کرده‌اند.

وی ادامه داد: من نگفته بودم که قطعا ربنای ایشان از تلویزیون پخش می‌شود، بلکه گفته بودم که این مورد منوط به نظر معاون جدید سیماست و در این باره باید ایشان به این جمع‌بندی و قطعیت برسند.

پیش از این ایلنا به نقل از «شریعت پناه» اعلام کرد که هفته گذشته، در جلسه مدیران سیما با ریاست آقای علی اصغر پورمحمدی صحبت‌هایی انجام گرفت مبنی بر اینکه که ماه رمضان امسال ربنای استاد شجریان از تلویزیون پخش شود.

ربنای محمدرضا شجریان یکی از خاطره انگیز ترین مناجات هایی است که در تمام سالهای پس از انقلاب اسلامی از صدا و سیما پخش شده است. البته از حدود ۸ سال گذشته تلویزیون و رادیو پخش این برنامه را متوقف کرده اند.

منتشر شده در سه شنبه 11 خرداد 1395       کد خبر : 4162
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح