دیدار با معاون وزیر بهداشت در خصوص بیمارستان صارم

دیدار با معاون وزیر بهداشت در خصوص بیمارستان صارم

تعدادی از شورایاران شهرک اکباتان با یکی از معاونین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص مسائل بیمارستان صارم دیدار کرده اند.

جواد محمودی عضو شورایاری شهرک اکباتان با اعلام این خبر افزود: روز شنبه به همراه تعدادی از شورایاران شهرک اکباتان که به نوعی اکثریت این مجموعه را تشکیل می دهند به دیدار یکی از معاونین وزیر بهداشت رفتیم تا دغدغه های خود را از بابت توسعه و ساخت و ساز بیمارستان صارم به گوش مسوولین امر برسانیم.

وی در ادامه اذعان کرد: در آنجا به صراحت تأکید کردیم که ساخت و ساز بیمارستانی که مد نظر آقایان است مناسب محله ای همچون شهرک اکباتان نمی باشد چون در محدوده زندگی ساکنین اکباتان به اندازه کافی امکانات درمانی وجود دارد و از این بابت نیازی احساس نمی شود.

عضو شورایاری اکباتان همچنین گفت: ما طبق قول و قراری که با مردم گذاشته ایم مخالف هر گونه ساخت و ساز در شهرک هستیم و همچنان بر روی این مسئله ایستادگی خواهیم کرد.   

گفتنی است روز شنبه (8 خرداد) که دیدار مذکور صورت گرفته زمان برگزاری جلسات شورایاری و امناء اکباتان نیز بوده و طبعا شورایاران هم باید در هر دو جلسه حضور پیدا می کردند اما جلسه شورایاری اصلا تشکیل نشد و جلسه امناء نیز با غیبت چهار عضو شورایاری به رسمیت رسید.

منتشر شده در سه شنبه 11 خرداد 1395       کد خبر : 4163
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح