شورای فرهنگی ناحیه 6 بدون مصوبه پایان یافت

شورای فرهنگی ناحیه 6 بدون مصوبه پایان یافت

جلسه شورای فرهنگی ناحیه 6 روز گذشته در حالی به میزبانی مسجد بعثت برگزار شد که شهردار ناحیه 6 حضور نداشت و رئیس اداره فرهنگی اجتماعی ناحیه نیز از میانه جلسه برای ادامه حضور در تشییع پیکر شهید مدافع حرم، علی اصغر شیردل به بهشت زهرا مراجعه کرد.

در این نشست که با شرکت جمعی از اهالی فرهنگ و محلات ناحیه 6 شهرداری ترتیب داده شده بود قرار بر بحث و بررسی برنامه های فرهنگی آینده در ماه مبارک رمضان بود که البته حاضرین بیشتر به معرفی فعالیت مجموعه های خود پرداختند و البته در دقایقی نیز دردلهای حاضرین بصورت مستقیم بیان گردید.

ذکر این نکته نیز ضروی است که فهرستی از برنامه های در نظر گرفته شده توسط خانه «هنر و ادبیات» سرای محله شهرک اکباتان ارائه گردید که هنوز اجرایی شدن یا نشدن آن مشخص نشده است.

گفتنی است از اواسط حجت الاسلام و المسلمین نظری امام جماعت مسجد بعثت خود را به جمع حاضرین رساند اما دقایقی بعد سید یوسف درود رئیس اداره اجتماعی شهرداری ناحیه به دلیل ادامه حضور در مراسم تشییع شهید مدافع حرم، علی اصغر شیردل سالن محله جلسه را ترک کرد که البته عدم حضور شهردار و رئیس اداره اجتماعی ناحیه در این نشست با انتقاد تلویحی حاج آقا نظری مواجه شد. حاج آقا نظری معتقد بود که یا باید جلسه را کلا کنسل می کردند یا اینکه حداقل یک نفر از آقایان حضور کامل پیدا می کردند.  

همچنین از سوی حاضرین پیشنهاد تعیین یک نماینده به عنوان «رابط فرهنگی ناحیه» با هدف پیگیری برنامه های در نظر گرفته شده نیز ارائه شد که در نهایت اجماع نظر بر روی شخصی خاصی صورت نگرفت و قرار شد این پیشنهاد در جلسه آتی شورای فرهنگی بصورت مصوبه لحاظ شود.

به نظر می رسد عزم جدیدی در بدنه فرهنگی اجتماعی شهرداری ناحیه 6 ایجاد شده است اما قطعا گذر زمان میزان تحقق خواسته ها را مشخص خواهد کرد.

جلسه آتی شورای فرهنگی به احتمال زیاد در روز دوشنبه 17 خرداد ماه و به میزبانی سالن تجمعات حوزه 121 صابر تشکیل خواهد شد.

منتشر شده در چهارشنبه 12 خرداد 1395       کد خبر : 4176
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح