کرایه اتوبوس های اکباتان ارزان می شود

کرایه اتوبوس های اکباتان ارزان می شود

از هفته آینده خط گردشی اتوبوسهای شهرک اکباتان و  محدوده آپادانا از یکدیگر جدا خواهند شد.

طبق آخرین تصمیمات اخذ شده در کمیته حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5، اتوبوس های گردشی شهرک اکباتان دیگر مسیر ورود به شهرک آپادانا را طی نخواهند کرد و مستقیما به بلوار برادران شهید رحمانی مراجعه می کنند.

هوشنگ هموطن دبیر شورایاری شهرک اکباتان با اعلام این خبر افزود: قرار شده است که از 15 دستگاه اتوبوس شهرک اکباتان 3 دستگاه به شهرک آپادانا اختصاص پیدا کند و در عوض اتوبوسهای گردشی اکباتان وارد محدوده شهرک آپادانا نشوند و به این ترتیب خط اکباتان با 12 دستگاه به کار خود ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است که از ابتدای راه اندازی خط گردشی اتوبوس های شهرک اکباتان بحث تردد در ایستگاههای محدوده آپادانا موجبات اعتراض بسیاری از مسافرین را فراهم آورده بود که این مسئله به دلیل تلف شدن زمان زیاد طول مسیر باز می گشت.

همچنین از ابتدای اردیبهشت ماه کرایه این اتوبوسها از 700 تومان به 1000 تومان افزایش پیدا کرده بود ولی حالا به سبب کوتاه شدن مسیر حرکت قرار است عدد 800 تومان برای هر نفر از مسافرین دریافت شود. 

این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که علاوه بر شورایاری شهرک اکباتان، هیئت مدیره مرکزی اکباتان طی نامه نگاری های رسمی و همینطور مجید حسیبی رئیس هیئت مدیره مرکزی به صورت تلفنی به دفعات پیگیر روشن شدن تکلیف خط گردشی اتوبوس در شهرک اکباتان بودند.    

زمان اجرای این تصمیم هفته آینده اعلام شده است.

منتشر شده در يكشنبه 16 خرداد 1395       کد خبر : 4192
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح