امکان جا به جایی دارالقرآن در صحبتهای شهردار مطرح شد

امکان جا به جایی دارالقرآن در صحبتهای شهردار مطرح شد

به گزارش ایسنا، دکتر محمد باقر قالیباف صبح امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه شمیم وحی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در شهر تهران، تصریح کرد: امسال دومین سال است که نمایشگاه شمیم وحی برای فعالیت‌های قرآنی شهر برگزار می شود تا از این طریق از فعالیتهای غیر دولتی و غیر سازمانی حمایت شود؛ در این زمینه استقبال خوبی صورت گرفته و امسال نیز نسبت به سال گذشته نیازهای فعالیتهای قرآنی مورد توجه قرار گرفته است.

قالیباف خاطر نشان کرد: دومین نمایشگاه شمیم وحی از جهت مکانی و نوع چیدمان نسبت به سال گذشته منظم‌تر و بهتر است؛ در کنار آن در انتخاب کالاهای عرضه شده سعی شده است تا کالاها ایرانی و تولید داخل بوده و بر اساس نیاز موسسات پیش بینی شود.

شهردار تهران تصریح کرد: در جلسه با اساتید قرآنی، همه آن ها مدعی بودند این کمک شهرداری توانسته است بخشی از مشکلات آن ها را حل و فصل کند و رونق بیشتری به جلسات قرآنی خصوصا جلسات خانگی قرآنی ببخشد، البته در حین اینکه به موضوعات قرآنی می پردازیم، مجموعه‌های قرآنی باید در حوزه عمل به فرهنگ قرآنی که در راس آن فقر زدایی و محرومیت زدایی در شهر است نیز پیشتاز باشند.

قالیباف همچنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت 20 روزه برای تجدید نظر حکم دارالقرآن اکباتان نیز ابراز کرد: حتما شهرداری تهران پیگیر است و از این فرصت تجدید نظر در دادگاه استفاده خواهد کرد. همه ما باید مجری قانون باشیم و هر چه قانون حکم کند، شهرداری و مردم همه ما آن را اجرایی می کنیم و در نهایت باید ببینیم حکم نهایی چه خواهد شد، ممکن است حکم به باقی ماندن و یا جا به جایی دار القران باشد که همه ما آن را اجرا می‌کنیم.

منتشر شده در دوشنبه 17 خرداد 1395       کد خبر : 4199
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح