کشف یک کارگاه زیر زمینی تولید قلیان

کشف یک کارگاه زیر زمینی تولید قلیان

فرمانده انتظامی تویسرکان از شناسایی یک کارگاه زیرزمینی تولید قلیان و کشف 6 هزار و 150 عدد قلیان از این کارگاه خبر داد.

محمد معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی و برخورد قانونی با تولیدکنندگان و عرضهکنندگان قلیان برخورد با این معضل اجتماعی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: با تقویت شبکه خبری و انجام کار اطلاعاتی توسط پلیس امنیت عمومی این فرماندهی یک مورد کارگاه زیرزمینی تولید قلیان را شناسایی کرد.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: این کارگاه که به بهانه منبتکاری زیر زمین، منزل مسکونی دو طبقه خود را به تولید قلیان و قطعات آن با کنده‌کاری و حک کردن نقشهایی همچون تصاویر جنگجویان و اشخاص داستانهای حماسی گذشته ایرانی، تصاویر حیوانات و...، اقدام به توزیع و پخش آن در استانهای تهران، اراک، اصفهان و غرب کشور میکرد، در سطح یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه کارگاه این فرد مورد بازرسی قرار گرفت که در نتیجه تعداد 6 هزار و 150 عدد قلیان کشف شد.

معصومی اظهار کرد: این کارگاه مهر و موم شده و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در انجام مأموریتها به آسیبهای اجتماعی و بهداشتی مصرف قلیان پرداخت و تصریح کرد: این پدیده در حال حاضر به یک معضل پنهان اجتماعی تبدیل شده است.

منتشر شده در دوشنبه 17 خرداد 1395       کد خبر : 4202
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح