هگمتانه با پرونده ای ویژه کتاب و کتابخوانی منتشر شد

هگمتانه با پرونده ای ویژه کتاب و کتابخوانی منتشر شد

شماره خرداد ماه نشریه هگمتانه شهرک اکباتان منتشر شده است.

با تلاش دست اندرکاران نشریه هگمتانه، شماره خرداد ماه مهمترین نشریه مکتوب اکباتان درحوزه تحلیل مشکلات شهرک اکباتان منتشر شده است.

در این شماره که سرمقاله آن به قلم کوروش معتمدی در خصوص رفتگران زحمت کش بلوکها اختصاص دارد مطالب متنوعی از جمله نقطه نظر شهرداری در خصوص واگذاری زمین دارالقرآن و همچنین رأی دیوان عدالت اداری در این زمینه وجود دارد.

در کنار این مطالب مسائل و مشکلات مقوله کتاب و کتابخوانی در شهرک اکباتان طی یک پرونده ویژه مورد بازبینی قرار گرفته است که در نوع خود نشان از رویکرد هدفمند تحریریه این نشریه می باشد. در این پرونده کتابخانه های سرای محله اکباتان و همینطور خانه فرهنگ آیه مورد بررسی قرار گرفته است.

هگمتانه بی شک مهمترین نشریه مکتوب اکباتان است که در حیطه تحلیل و واکاوی وقایع و رویدادهای داخلی شهرک تلاش قابل توجهی را از خود به نمایش می گذارد.

امید است با حمایت اقشار مردم و صاحبان اصناف از رسانه هایی که به طور جد هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه را پیگیری می کنند، موجبات رشد و پویایی اصحاب واقعی رسانه فراهم شود آنهم در شرایطی آگهی نامه ها با ظاهری بزک شده تنها به افزایش کمیت مکتوبات کمک می کنند و آنچنان توقعی در کیفیت اطلاع رسانی نمی توان از آنها داشت.

منتشر شده در چهارشنبه 19 خرداد 1395       کد خبر : 4223
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح