هیئت مدیره مرکزی از سر راه بازیافت شهرداری کنار رفته؟

هیئت مدیره مرکزی از سر راه بازیافت شهرداری کنار رفته؟

سال گذشته تلاش هایی صورت گرفت تا توافقنامه ای در خصوص جمع آوری پسماند خشک بلوکها میان هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان و پیمانکار بازیافت زباله شهرداری ناحیه منعقد شود. در نهایت این مهم به انجام رسید اما حالا قضایا آنطور که پیش بینی می شد ادامه پیدا نکرده است.

طی هفته های گذشته پیمانکار بازیافت شهرداری در جلساتی رو در رو با سه مدیر عامل بولکهای 7، B1 و A3 در خصوص دریافت مسقتیم زباله های خشک رایزنی هایی را به انجام رسانده و جالب اینکه در این جلسات شهردار ناحیه نیز حضور داشته است که خود این امر نشانگر اهمیت قضیه برای نهاد شهرداری می باشد.  

در همین خصوص نباید فراموش کرد که هیئت مدیره مرکزی تلاش خود را در جهت همراهی سازی جمعی  بلوکها برای همکاری با پیمانکار بازیافت شهرداری به انجام رساند و حتی مدیران اجرایی بلوکها بنا به دعوت هیئت مدیره مرکزی در جلسه ای که در همین خصوص در دفتر شهرداری ناحیه برگزار شد حضور پیدا کردند اما در نهایت نتایج این نشست آنطور که باید دلخواه میهمانان یعنی مدیران بلوکها رقم نخورد.

حالا به نظر می رسد که بازیافت شهرداری ناحیه راه مستقیم ارتباط با بلوکها را برگزیده و علاوه بر گفت و گوی مستقیم با مدیران عامل به تقویت فرهنگ سازی در دل بلوکها روی آورده است. مدعای این گفته نیز جشن بازیافتی است که چندی پیش در راهروی اصلی بلوک 7 توسط شهرداری برگزار و جوایزی نیز به ساکنین اهدا شده است.     

در این میان اما تکلیف یک مسئله نامشخص است و آن توافقنامه مجدد میان شهرداری و هیئت مدیره مرکزی در خصوص دریافت پسماند خشک بلوکها است که سرنوشت مشخصی برای آن وجود ندارد. یادآوری این نکته ضروری است که این توافقنامه دومین تلاش مکتوب طرفین برای همکاری در این زمینه است چون یکبار نیز در اوائل دهه هشتاد شمسی چنین توافقنامه ای به امضاء رسیده است که آنهم سرنوشت مشخصی پیدا نکرد. 

منتشر شده در پنجشنبه 20 خرداد 1395       کد خبر : 4227
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح