گسترش فست فود اکباتانی در غرب تهران

گسترش فست فود اکباتانی در غرب تهران

قرار است شعبه جدیدی از فست فود آریو در غرب تهران افتتاح شود.

«آریو» یکی از ارزنده ترین برندهای اکباتانی است که در زمینه فست فود فعالیت می کند و طی یکسال گذشته با توجه به امتیازهایی که از آن بهره مند بوده توانسته فاصله خود را با رقبایش افزایش چشمگیری بخشد و حالا هم قرار است شعبه جدید این رستوران در خیابان ستارخان افتتاح شود.

امیر عباس کریمی مدیر فست فود آریو ضمن اعلام خبر افتتاح شعبه جدید اذعان کرد: پس از سالها تلاش می توانیم اعلام کنیم که «آریو» تا حدود زیادی ذائقه مخاطبان خود را بدست آورده و اکنون با تکیه بر همین پشتوانه درصدد گسترش تجربیات خود به اقصی نقاط تهران هستیم اما فعلا سیاست توسعه در غرب تهران را مد نظر داریم.     

وی در ادامه افزود: من در یک گروه تلگرامی عضو هستم که بیش از 500 مدیر رستوران در آن عضویت دارند و نقطه نظرات خود را در خصوص وضعیت کسب و کارشان منعکس می کنند. در بسیاری موارد شاهد هستم که همکاران من از وضعیت درآمدی خود گله مند هستند اما واقعا من این مسئله یعنی کاهش محسوس فروش را در مجموعه خود حس نکرده ام که دلیل عمده آن تلاش در جهت همراهی با سلیقه روز مخاطبان و همچنین آزمون و خطا در برگزیدن شیوه های نوین تبلیغات است.

گفتنی است فست فود آریو تا چند ماه پیش تحت برند «کی اف سی» فعالیت می کرد اما این همکاری بنا بر بعضی ملاحظات خاتمه پیدا کرد و برند جدید متولد شد. در حال حاضر آریو در دو شعبه کرج و شهرک اکباتان فعالیت می کند و تا بعد از ماه مبارک رمضان شعبه ستارخان نیز افتتاح می شود.

مالکان اصلی برند آریو نادر فریاد شیران مربی سابق تیم ملی فوتبال در زمان محمد مایلی کهن و خود امیر عباس کریمی می باشند که البته همراهی چند ساله فریاد شیران با کریمی موجبات شناسایی بیشتر مجموعه آنها در میان فوتبالیست های لیگ برتری و حضور هر از چند گاه آنها در شعبه اکباتان آریو شده است.   

بنا بر بعضی شنیده ها شعبه اکباتان فست فود آریو در سال گذشته عددی نزدیک به 80 میلیون تومان هزینه تبلیغات انجام داده است که رقمی قابل توجه به حساب می آید.

منتشر شده در پنجشنبه 20 خرداد 1395       کد خبر : 4230
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح