ماه عسل علیخانی امشب اکباتانی است

ماه عسل علیخانی امشب اکباتانی است

امروز (شنبه) قرار است یکی از اهالی نام آشنای شهرک اکباتان در برنامه ماه عسل احسان علیخانی که ساعتی پیش از افطار از شبکه سوم سیما پخش می شود شرکت کند.

طبق اعلام روابط عمومی بیمارستان صارم قرار است امروز دکتر ابوطالب صارمی (موسس بیمارستان صارم) به عنوان میهمان در برنامه ماه عسل شرکت کند و از سرگذشت زندگی و کار خود در مقابل دوربین زنده صحبت کند.

 دکتر ابوطالب صارمی در سال 1326ش در شهرستان درگز، استان خراسان رضوی دیده به جهان گشوده و تحصیلات مقدماتی را در زادگاهش و تحصیلات متوسطه را در دبیرستان انوری درگز و شاهرضای مشهد نزد پدربزرگشان که در این زمان مقیم مشهد بودند به سرانجام رساند.  

گفتنی است وی پس از دریافت مدرک فوق تخصص باروری و IVF از دانشگاه وین اتریش به کشور بازگشت تا به واسطه تلاش هایش بنیانگذار درمان نازایی (IVF) در ایران لقب بگیرد.

شهرک اکباتان در حال حاضر هم محل فعالیت کاری دکتر صارمی می باشد و هم از سالها پیش محل اقامت خود را به این محدوده تغییر داده است.

«ماه عسل» یک برنامه زنده تلویریونی با زمینه اجتماعی-معنوی و با حضور مهمان‌هایی از متن جامعه است که از سال 1386 تاکنون هر سال ماه رمضان قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود. ایده اولیه این برنامه متعلق به احسان علیخانی است که پس از اجرای برنامه‌های مناسبتی «جزر و مد» در سالهای 84  و 85 تصمیم گرفت خودش برنامه‌ای مستقل برای ماه رمضان بسازد و این گونه بود که «ماه عسل» از سال 86 متولد شد.

منتشر شده در شنبه 22 خرداد 1395       کد خبر : 4234
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح