تجربه پلمب خانه کودک سرای محله هنوز عبرت نشده!!

تجربه پلمب خانه کودک سرای محله هنوز عبرت نشده!!

اگر طی هفته های گذشته با دقت به بنرهای نصب شده در اطراف سرای محله شهرک اکباتان دقت کرده باشید حتما متوجه شده اید که آموزش کلیه رشته های ورزشی تنها با 35 هزار تومان امکان پذیر می باشد!!

همین مسئله کافی است تا کنجکاوی لازم برای پیگیری این مطلب فراهم شود، امری که شاید در نگاه اول ارزانی با هدف سود کمتر تعبیر شود اما در سایر باشگاههای ورزشی موردی محال و غیر ممکن است.

پس از چندی بررسی های صورت گرفته در این خصوص مشخص کرد که نفراتی که در سالن ورزشی مجموعه سرای محله شهرک اکباتان مشغول آموزش رشته های گوناگون ورزشی هستند دارای «کارت مربیگری» نمی باشند و تنها با تکیه بر مدارک پایان اتمام مقطع کارشناسی یعنی لیسانس تربیت بدنی اقدام به آموزش رشته های ورزشی در این مجموعه می نمایند که همین مسئله دلیل اصلی پایین آمدن هزینه های آموزش رشته های ورزشی در سرای محله می باشد یعنی پرداخت هزینه کمتر به افرادی که دارای مدارک معتبر آموزشی و مربیگری نمی باشند.

نکته عجیب ماجرا این است که افراد به اصطلاح مربی مدرک کارشناسی تربیت بدنی خود را ارائه داده اند و برای آوردن کارت مربیگری خود درخواست فرصت کرده اند و در این بین راه اندازی کلاسها از افراد ثبت نامی نیز آغاز شده است یعنی به عبارتی با سیاسیت خریدن زمان کار در حال انجام است.  

شایان ذکر است که طبق قوانین موجود در خصوص فعالیت اماکن ورزشی استفاده از مربیان دارای مدارک معتبر از مراجع ذیصلاح یکی از الزامات اصلی برگزاری دوره های آموزش ورزشی به حساب می آید.

طبق اطلاعات بدست آمده مدت زمانی نزدیک به 3 هفته است که این روند در سالن ورزشی سرای محله شهرک اکباتان ادامه دارد و متأسفانه کمتر توجهی از سوی مدیر محله و مدیریت آموزش سرای محله به این مسئله مهم صورت گرفته است که جای تعجب دارد. همین چند ماه پیش خانه کودک سرای محله شهرک اکباتان به دلیل عدم رعایت برخی الزامات قانونی از سوی نهادهای قانونی با توقف فعالیت یعنی «پلمب» مواجه شد اما مثل اینکه «تکرار مکررات» دیگر چیز عجیبی به حساب نمی آید!!

در پایان امیدوار است که امناء محترم سرای محله شهرک اکباتان به اهمیت نقش نظارتی خود در سیاستهای اجرایی سرای محله واقف باشند چون بی شک حضور افراد و هنرجویان در کلاسهای مختلف این مجموعه مسوولیت هایی به همراه دارد.   

منتشر شده در يكشنبه 23 خرداد 1395       کد خبر : 4248
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح