تصویب تراز مالی بلوک پس از محکومیت در دادگاه !؟

تصویب تراز مالی بلوک پس از محکومیت در دادگاه !؟

پس از محکومیت مالی دفتر اجرایی بلوک A2 در زمینه ما به التفاوت مبالغ شارژ دریافتی در سال 93 و 94 حالا خبر از تعیین سریع زمان مجمع عمومی این بلوک به گوش می رسد و آنطور که از شنیده ها پیداست بحث تصویب ترازنامه مالی سال گذشته نیز در این جلسه طرح خواهد شد.

این امر در حالی صورت خواهد گرفت که به نظر می رسد با توجه به رأی صریح دادگاه مبنی بر غیر موجه بودن مبالغ شارژ سال 94 ، دفاتر مالی بلوک به سبب اضافه دریافت و همچنین تعیین تکلیف مبالغ مذکور با مشکلاتی همراه باشد اما حالا در فاصله کمی از تأیید رأی نهایی در دادگاه تجدید نظر زمان مجمع عمومی مشخص شده است تا این سوال در ذهن بسیاری شکل بگیرد که چگونه در این زمان کوتاه صورت های مالی این بلوک سر و سامان مناسب پیدا کرده اند؟ و آیا تصویب ترازنامه مالی بلوک در این مقطع می تواند اقدام مناسبی تلقی شود؟

البته لازم به ذکر است که تلاشهای نگارنده در خصوص کسب اطلاع از وضعیت دفاتر مالی بلوک A2 پس از حکم دادگاه بی نتیجه مانده است تا متأسفانه توضیحات دست اندرکاران را در این زمینه شاهد نباشیم اما این آمادگی وجود خواهد داشت تا نقطه نظرات مدیران بلوک در خصوص تصمیمات گرفته شده به اطلاع مخاطبین رسانده شود.   

منتشر شده در يكشنبه 23 خرداد 1395       کد خبر : 4250
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح