گزارشی از جلسه شب گذشته شورایاران اکباتان

گزارشی از جلسه شب گذشته شورایاران اکباتان

شب گذشته جلسه شورایاران شهرک اکباتان برگزار و در این نشست بحث های مختلفی در خصوص شهرک اکباتان مطرح شد.

از مهمترین مباحث مطرح شده در جلسه شب گذشته می توان به درخواست تخریب مغازه های اطراف مسجد امام رضا (ع) اشاره کرد که طبق اعلام یکی از شورایاران در جلسه ای که گروهی از اعضای امناء اکباتان بدون حضور رئیس امناء به دیدار سرپرست جدید ناحیه 6 رفته اند این درخواست مطرح شده است.

همچنین مشکلات موجود با میدان میوه و تره بار باشگاه راه آهن مطرح شد که در این خصوص هوشنگ هموطن دبیر شورایاری شهرک اکباتان اعلام کرد بررسی های ما نشان می دهد که مجوز ساخت این بازارچه بدون وجود قید زمان صادر شده و به عبارتی هیچ تاریخی برای تمدید مجوز فعالیت آن وجود ندارد. هموطن همچنین گفت: مدیریت مشخصی در این مجموعه وجود ندارد و هیچکس جوابگوی مشکلاتی که از جانب فعالیت های این بازارچه برای مردم شهرک بوجود آمده نیست. گفتنی است تعدادی از درختان اطراف این بازارچه با مشکل عدم رسیدگی صحیح و کم آبی مواجه هستند که همین مسئله ادامه حیات  آنها را با مشکل و خطر جدی مواجه کرده است.  

در ادامه جلسه مباحثی همچون واگذاری مغازه های دور میدان بسیج به سرای محله شهرک اکباتان و همینطور باز شدن معبر ورودی اتوبان شیخ فضل ا... نوری از ضلع شمالی شهرک اکباتان به داخل مطرح شد که جواد محمودی به صراحت اعلام کرد که ساکنین بلوک D1 با این مسئله مخالف هستند.

در پایان جلسه سعید رهنما و ربابه طایفه تبریزی مخالفت خود را با ارسال گزارش مکتوب غیبت اعضاء امناء به ستاد شورایاری اعلام کردند و در این خصوص خواستار تعامل بیشتر میان اعضای شورایاری و امناء شهرک اکباتان بودند.

منتشر شده در دوشنبه 24 خرداد 1395       کد خبر : 4256
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح