کتابخانه به سرای محله رفت اما باشگاه هنوز نیامده

کتابخانه به سرای محله رفت اما باشگاه هنوز نیامده

از مدتها پیش فرآیند جا به جایی ساختمان سرای محله کوی بیمه در جریان است اما هنوز تمام برنامه های از پیش اعلام شده محقق نشده است.

تا چند ماه پیش هر وقت صحبت از جا به جایی ساختمان سرای محله بیمه به گوش می رسید، مواردی همچون جا به جایی کتابخانه عمومی محله بیمه و همینطور راه اندازی باشگاه ورزشی نیز مورد تأکید قرار می گرفت. طبق تصمیماتی که توسط شورایاری محله بیمه اعلام شد قرار بود کتابخانه عمومی محله واقع در بیمه دوم به داخل سرای محله انتقال یابد و از فضای آن برای راه اندازی یک باشگاه ورزشی که زیر نظر سرای محله بتواند خدمات قابل توجهی را به اهالی محل ارائه دهد استفاده شود.

اما حالا بعد از گذشت چند ماه کتابخانه کوی بیمه به داخل سرای محله انتقال یافته است اما از راه اندازی باشگاه ورزشی که قرار بود زیر نظر سرای محله اداره شود خبری نیست که البته این خبری اصلا مسئله خوشایندی به حساب نمی آید.

در این زمینه حتی در آخرین جلسه امناء کوی بیمه برای راه اندازی هر چه سریعتر این مکان ورزشی تأکیداتی صورت گرفته است اما به نظر می رسد به غیر از پیگیری کار آنچنان زیادی از دست اعضای امناء بیمه برنخواهد آمد.

سرانه ورزشی در کوی بیمه یکی از موضوعات اساسی این محله به شمار می رود. البته در این خصوص آمار رسمی منتشر نشده است اما به نظر می رسد با توجه به ساخت و سازهای صورت گرفته طی سالهای اخیر این محدوده از این بابت نیازمندنی های بیشتری را داشته باشد.

باشگاه ورزشی مورد نظر درصورت افتتاح می تواند کمک مالی قابل توجهی را به صورت ماهانه به برنامه های فرهنگی و اجتماعی سرای محله بیمه اختصاص دهد که این مسئله نیز یکی دیگر از مزایای این باشگاه می باشد.

منتشر شده در دوشنبه 24 خرداد 1395       کد خبر : 4264
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح