اکباتانی ها منتظر شروع قوی سرای محله بیمه باشند

اکباتانی ها منتظر شروع قوی سرای محله بیمه باشند

سرای محله بیمه یکی دو ماهی می شود که درگیری اسباب کشی به ساختمان جدید است و البته طی روزهای گذشته این مسئله پایان یافته است.

بدون هیچگونه تعارفی باید اذعان کرد که نقل مکان سرای محله بیمه از خیابان بیمه دوم به بلوار شهید نفیسی که به نوعی گذرگاه اصلی شهرک اکباتان به حساب می آید تنها با هدف جذب مخاطبین بیشتر صورت گرفته است و در این میان جمعیت بالقوه شهرک اکباتان نیز تا حدود بسیاری منظور نظر می باشد. چون در حال حاضر نزدیکی تعدادی از بلوکهای فاز 1 به سرای محله بیمه چیزی در حدود 100 الی 500 متر می باشد و خود این امر اهمیت جا به جایی صورت گرفته را تا حدود بسیاری مشخص می کند.

روز گذشته در بازدید از سرای محله بیمه مشخص شد که علاوه بر فعالیت های فرهنگی رایج در سرای محلات که بار اصلی آنها بر دوش زیر مجموعه هایی تحت عنوان «خانه» می باشد، مدیریت سرای محله بیمه دورخیز قابل توجهی برای شروع فعالیت خود در نظر گرفته است. کارگاههایی همچون منبت کاری و قالیبافی، اتاق های مشاوره ای در خصوص مسائل اجتماعی و خانواده و همچنین باشگاه شطرنج و محاسبات ذهنی تنها بخشی از فعالیت های آتی سرای محله بیمه می باشد که امید را برای ایجاد یک قطب فرهنگی در ناحیه 6 شهرداری تقویت می کند.  

به احتمال قریب به یقین بعد از پایان ماه مبارک رمضان آغاز به کار سرای محله بیمه در مکان جدید آغاز می شود و طبق جانمایی های صورت گرفته در طبقات مختلف، ویترینی متنوع از فعالیت های فرهنگی را در این مجموعه شاهد خواهیم بود.

مبعث ستوده مدیر سرای محله بیمه مهمترین رمز اجرای برنامه های مدنظر در این مجموعه را یکدلی و همراهی اعضای امناء محله بیمه با رئیس امناء یعنی سید روح ا... علوی نیا می داند و معتقد است حمایت های صورت گرفته از جانب رئیس امناء در بسیاری موارد راه را برای عبور از مشکلات هموار می سازد. 

منتشر شده در چهارشنبه 26 خرداد 1395       کد خبر : 4276
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح