بازارچه راه آهن در صورت تداوم تخلفات پلمب خواهد شد

بازارچه راه آهن در صورت تداوم تخلفات پلمب خواهد شد

طی روزهای گذشته رایزنی های دبیر شورایاری شهرک اکباتان با مهندس اسدی شهردار منطقه 5 منجر به بروز واکنش قاطع شهردای منطقه نسبت به مشکلات پیش آمده از جانب دست اندرکاران بازارچه باشگاه راه آهن شده است.

هوشنگ هموطن دبیر شورایاری شهرک اکباتان با بیان این مطلب افزود: طی صحبت هایی که با مهندس اسدی شهردار منطقه 5 داشتیم ایشان را در جریان مسائل و مشکلاتی که از جانب بازارچه راه آهن برای ساکنین و همسایه ها بوجود آمده است قرار دادیم که البته مهمترین آنها عدم توجه به وضعیت درختان پیرامونی این بازارچه می باشد که در شرایط فعلی اصلا حال و روز خوشی را دارا نمی باشند.

دبیر شورایاری در ادامه گفت: پس از صحبت های ما مهندس اسدی دستور رسیدگی سریع به وضعیت درختان نیمه خشک اطراف بازارچه مذکور را صادر کردند و همچنین اعلام کردند که اگر وضعیت این بازارچه به همین منوال ادامه پیدا کند بازارچه راه آهن «پلمب» خواهد شد.

طی هفته های گذشته وضعیت نامناسب درختان حاشیه ای بازارچه راه آهن اعتراض بسیاری از اهالی و حتی شورایاران شهرک اکباتان را به همراه داشته است. البته در همین مقطع زمانی بازدید میدانی از بازارچه راه آهن توسط دبیر شورایاری شهرک اکباتان صورت گرفته است اما به گفته هوشنگ هموطن برخورد مناسبی از سوی مسوولان این بازارچه در خصوص گله مندی های ساکنین صورت نگرفت و همین امر باعث شده که قضیه از طریق مراجع بالاتر پیگیری شود.

منتشر شده در پنجشنبه 27 خرداد 1395       کد خبر : 4280
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح