حکم قضایی دفتر اجرایی A2 تنها برای یک واحد است

حکم قضایی دفتر اجرایی A2 تنها برای یک واحد است

یک فرد آگاه از امور حقوقی و قضایی در اظهار نظری حکم محکومیت دفتر اجرایی بلوک A2 را تنها برای فرد شاکی که نامش در حکم آمده است قابل اجرا دانست.

این شخص که نخواست نامش فاش شود گفت: حکم دادگاه تنها به نفع شخص شاکی که نامش در رأی دادگاه عنوان شده است قابل اجرا می باشد و دفتر اجرایی بلوک فعلا در خصوص سایر ساکنین که همین مشکل را دارا می باشند مسوولیتی بر عهده ندارد.

وی در ادامه افزود: سایر ساکنین بلوک که خود را بخشی از همین مشکل قلمداد می کنند باید با مراجعه به شعبه صدور رأی نهایی و نسبت به ارائه درخواست خود در خصوص بهره مندی از حکم صادره اقدام نمایند.

در واپسین روزهای اردیبهشت امسال رأی محکومیت دفتر اجرایی بلوک A2 که طی شکایتی از سوی یکی از ساکنین در خصوص دریافت ما به التفاوت شارژ سال 93 و 94 طرح شده بود، قطعی و دفتر اجرایی ملزم به پرداخت 5 میلیون تومان شد.

به نظر می رسد چیزی در حدود 90 واحد مسکونی این بلوک همین مشکل را دارا می باشند که البته تا زمان عدم مراجعه به شعبه صدور رأی، دفتر اجرایی مسولیتی را در خصوص آنها دارا نمی باشد.   

گفتنی است فرآیند صدور رأی در دادگاه اولیه بر اساس نظر کارشناس تعیین شده بوده است و در دادگاه تجدید نظر نیز به علت عدم ارائه «دلیل و مدرکی که حاکی از ایراد و خدشه به مفاد دادنامه صادره باشد»، حکم اولیه قطعی اعلام گردید.   

منتشر شده در پنجشنبه 27 خرداد 1395       کد خبر : 4284
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح