بازی چند سر برد «صارم» از حضور در ماه عسل

بازی چند سر برد «صارم» از حضور در ماه عسل

طی روزهای نخست ماه مبارک رمضان دکتر ابوطالب صارمی در برنامه ماه عسل شبکه سوم سیما حضور پیدا کرد و زندگی فردی و شغلی خود را تا حدودی بازگو نمود. شاید در نگاه نخست حضور در یک برنامه تلویزیونی مسئله چندان مهمی به شمار نرود اما در بطن این داستان زوایایی وجود دارد که نگاه دقیقتر به آنها خالی از فایده نمی باشد.

رونمایی هوشمندانه از پزشک نام آشنا

نحوه مواجهه و کیفیت آشنایی در نخستین برخورد، یکی از مهمترین مولفه هایی است که در قضاوت انسانها نسبت به یکدیگر تأثیر گذار است. تا پیش از پخش ماه عسل بی شک بسیاری از اهالی شهرک اکباتان و حتی عموم مردم عنوان دکتر صارمی را در مقام موسس بیمارستان همنام خود به دفعات شنیده بودند اما بسیاری واقعا نمی دانستند صارمی کیست؟ چگونه انسانی است و کلا چه خط و مشی را دنبال می کند؟

از همین روی حضور در ماه عسل، رونمایی در بهترین حالت ممکن برای یک فرد به حساب می آید. فردی که تا چند هفته پیش از آن متهم گسترش ساخت و ساز در شهرک اکباتان به حساب می آید و حالا در قاب زنده یک برنامه پر بیننده از زندگی و دستاوردهای خود سخن می گوید. شخصی که به گفته خود از کودکی در «برج و بارو» زندگی کرده اما موفقیت هایش را مدیون ثروت و دارایی خانوادگی نمی داند.

«ابوطالب صارمی» اولین برخورد را به نحو مطلوبی اجرا و مدیریت کرد.

موج جدید مراجعات به بیمارستان صارم

نشانه های غیر رسمی حاکی از آن است که پس از پخش برنامه ماه عسل موج جدیدی از مراجعات مردمی به بیمارستان صارم صورت گرفته است که این مسئله نشان از پتانسیل فوق العاده قوی برنامه ماه عسل در معرفی و جذب افرادی می باشد که از سر تا سر کشور درگیر مشکلات نازایی می باشند. به قطعیت نمی توان عنوان کرد که انتخاب و حضور در ماه عسل نتیجه یک استراتژی از پیش تعیین شده توسط مدیران بیمارستان صارم باشد اما وجود مشاوران رسانه ای متعدد در پیرامون دست اندرکاران این احتمال را تقویت می بخشد.

تثبیت جایگاه صارم در مقام قطب علمی

شخصیت کاری و همینطور جایگاه علمی دکتر صارمی در حوزه فعالیتش ناشناخته نیست. وی در طول سال از میان دعوتنامه های ارسالی برای شرکت در کنفرانس های علمی اقصی نقاط دست به انتخاب می زند تا هر جایی حضور پیدا نکرده باشد. اما تمام این نکات دلیل بر این نمی باشد که بیمارستان صارم همپایه موسس همنامش صاحب جایگاه تلقی شود و این مسئله قطعا از نظر دکتر صارمی پنهان نمانده است.

در گذر زمان بیمارستان صارم ادامه روندی محسوب می شود که از یک مرکز درمانی کوچک در خیابان خردمند آغاز شده و احتمالا در آینده نیز تداوم خواهد داشت پس برای دستیابی به آنچه که در آینده مد نظر است، تثبیت جایگاه علمی این مجموعه امری مهم و حیاتی به حساب می آید. به نظر می رسد موافقت با حضور دوربین گزارشگر برنامه ماه عسل در پشت پنجره اتاق عمل بیمارستان و نشان دادن لایه های پیچیده ی آزمایشگاهی بیمارستان چندان بی منظور صورت نگرفته باشد.     

ماه مبارک رمضان طی روزهای آتی پایان می یابد اما در سالهای آتی اگر برنامه ماه عسل تداوم داشته باشد، بی شک برای بسیاری تداعی کننده بیمارستان صارم خواهد بود و این یعنی سرمایه گذاری در گذر زمان که جادوی تصویر امکان آن را محیا می سازد.  

منتشر شده در شنبه 29 خرداد 1395       کد خبر : 4292
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح