کارنامه ارزیابی عملکرد شورایاران صادر می شود

کارنامه ارزیابی عملکرد شورایاران صادر می شود

مرتضی طلایی رئیس ستاد هماهنگی شورایاران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران از صدور کارنامه شورایاران خبر داد.

طلایی با اعلام این مطلب افزود: در حال تهیه کارنامه ارزیابی عملکرد شورایاران هستیم و این کارنامه بصورت تک تک برای این افراد صادر می شود. به گفته وی در این کارنامه غیبت شورایارن نیز لحاظ می شود.

رئیس ستاد شورایاران همچنین گفت: امسال در صورت انعکاس گزارش غیبتها در سامانه شورایاران قطعا رسیدگی لازم صورت خواهد پذیرفت. واقعیت این است که ستاد نمی تواند در محله ها حضور داشته باشد و از همین روی دبیران محلات باید صورتجلسات را به موقع تنظیم و ارسال کنند تا ستاد هماهنگی بتواند در خصوص غیبت ها کارهای لازم را به انجام برساند.

گفتنی است در جلسه امروز شورای شهر تهران دبیران شورایاری منطقه 13 شهرداری تهران در صحن علنی حضور پیدا کردند و در دقایقی دبیر دبیران این منطقه به ارائه گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته پرداخت.

یکی از مهمترین خواسته های دبیر دبیران این منطقه انتقال پادگان های نظامی این محدوده به خارج از شهر تهران بود که در پاسخ وی مهدی چمران رئیس شورا این نکته را متذکر شد که در کل وجود پادگان بهتر از ساخت و ساز آپارتمان است. البته چمران خروج پادگان ها از شهر تهران را بصورت ضمنی تأیید کرد اما به شرطی که جایگزین مناسبی برای آنها وجود داشته باشد و آپارتمانهای سر به فلک کشیده به یکباره جایگزین نشوند.    

منتشر شده در چهارشنبه 2 تير 1395       کد خبر : 4324
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح