حقانی: نمی توانم مسوولیت کمیته فضای سبز را بپذیرم

حقانی: نمی توانم مسوولیت کمیته فضای سبز را بپذیرم

محمد حقانی عضو شورای شهر تهران در گفت و گویی اختصاصی که در حاشیه جلسه روز گذشته شورای شهر انجام گرفت، در خصوص عضویت در کمیته محیط زیست هیئت مدیره مرکزی و همچنین جلسات غیر علنی شورای شهر در روزهای یکشنبه توضیحاتی را ارائه کرده است.

عضو کمیته محیط زیست شورای شهر در رابطه با جلسات غیر علنی روزهای یکشنبه شورای شهر اذعان کرد: ما بحث مخفی از مردم در شورای شهر نداریم اما متأسفانه برخی از دوستان قضایا را مهندسی می کنند و مقداری از مطالب را روزهای یکشنبه و باقی مانده را روزهای سه شنبه مطرح می کنند. ما یک نهاد مردمی هستیم که همه باید در روز روشن از حرفهای ما مطلع باشند تا مردم در مورد عملکرد ما قضاوت کنند و این قضاوت می تواند حتی بر روی افراد صورت بگیرد. با توجه به همین مسائل من دلیلی نمی بینم که ما روزهای یکشنبه پشت درهای بسته بنشینیم و تصمیم گیری کنیم.

حقانی همچنین در خصوص عدم پذیرش مسوولیت کمیته محیط زیست هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان نیز گفت: باید قبول کنیم که من به عنوان عضو شورای شهر تهران اگر قرار است فعالیتی داشته باشم و کاری انجام دهم باید در راستای محیط زیست شهر تهران باشد به همین دلیل نمی توانم مسوولیت این کمیته را بر عهده بگیرم اما از آنجاییکه سوابق اجرایی کارهای بنده طی 14 چهارده سالی که معاون شهردای تهران در قسمت محیط زیست بودم، مرتبط با فعالیت این کمیته می باشد به عنوان یک کارشناس قبول کرده ام که هر وقت اعلام کنند خدمت دوستان در شهرک اکباتان برسم و به عنوان یک عضو در این کمیته حضور پیدا کنم.

کمیته محیط زیست هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان چندی پیش در پی قطع درختان در یکی از بلوکهای اکباتان و همچنین مشکلات آفت زدگی که برای درختان تعدادی از بلوکها رخ داده بود توسط مجید حسیبی رئیس هیئت مدیره مرکزی فعال شد. طبق شنیده ها تا کنون نزدیک به 10 نفر برای عضویت در این کمیته اعلام آمادگی کرده اند و احتمالا طی هفته های آینده می توان منتظر شنیدن خبرهای بیشتر در این خصوص بود.

منتشر شده در چهارشنبه 2 تير 1395       کد خبر : 4327
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح