سارق 3 ثانیه ای اکباتان در اطراف محل جرم دستگیر شد

سارق 3 ثانیه ای اکباتان در اطراف محل جرم دستگیر شد

سارق حرفه ای خودروهای سمند و پرشیا در شهرک اکباتان که تنها در 3 ثانیه اقدام به بازگشایی درب خودروهای مذکور می کرد دستگیر شد.

طبق اعلام سرگرد علیرضا شعبانپور ریاست کلانتری 135 آزادی: روز پنجشنبه این سارق 26 ساله که ساکن یکی از بلوکهای فاز 2 شهرک اکباتان می باشد توسط پرسنل کلانتری دستگیر شده است. وی پس از باز کردن درب خودروهای سمند و پرشیا اقدام به سرقت پخش، زاپاس و سایر تجهیزات ارزشمند داخل خودرو می نموده و در نخستین ساعات دستگیری به حدود 30 فقره سرقت اعتراف کرده است.

در همین زمینه و بنا بر اطلاعات بدست آمده عصر روز پنجشنبه مأموران تجسس کلانتری پس از دریافت گزارش سرقت تجهیزات خودرو عازم بلوار شهید نفیسی شهرک اکباتان می شوند تا گزارش و مستندات لازم از سرقت صورت گرفته تهیه شود که در محل سرقت موفق به دستگیری سارق مورد نظر می شوند. از شگرد و نحوه دستگیری سارق به علت افشای رموز کاری مأموران نیروی انتظامی صحبتی مطرح نشده است.

گفتنی است از خودروی سارق 3 ثانیه ای چندین سری مدارک هویتی و شناسایی خودروهای مسروقه کشف و ضمیمه پرونده وی شده است.

سرقت تجهیزات خودرو یکی از جرائمی است که کلانتری 135 آزادی طی ماههای گذشته در کنار سایر تلاشهای این مجموعه، توفیقات قابل توجهی در دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه آن داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

گفتنی است طی 6 ماه گذشته کلانتری 135 آزادی دو مرتبه نسبت به مراجعه مالباختگان و تعیین تکلیف اموال کشف شده، اعلام فراخوان نموده که همین مسئله نشان از تلاش شبانه روزی پرسنل کلانتری 135 آزادی دارد.    

منتشر شده در شنبه 5 تير 1395       کد خبر : 4342
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح