حسیبی: مترو، مگامال و شهرداری پاسکاری می کنند!

حسیبی: مترو، مگامال و شهرداری پاسکاری می کنند!

پس از درج خبری با عنوان «بی خبری مگامال از تعهد مالی و درخواست بازگشایی»، مجید حسیبی رئیس هیئت مدیره مرکزی اکباتان توضیحات مکتوبی را ارسال کرده که در ادامه آمده است.

در این توضیحات آمده است: هیئت مدیره مرکزی اکباتان پیگیری های مربوط به مشکلات مترو، شهرداری و فضای سبز مگامال را در دوره شهردار جدید منطقه 5 جناب آقای اسدی، در اولین نشست رسمی با ایشان به صورت مکتوب اعلام نموده است. مضاف بر آن نیز توضیحات مفصلی راجع به سایر مشکلات اکباتان خدمت مهندس اسدی ارائه گردید که در نهایت جناب شهردار در زمینه تکمیل مترو، فضای سبز مگامال و همچنین پارکینگ های متر قول پیگیری دادند.

پس از آن هیئت مدیره مرکزی باز هم در جلسه ای با حضور شهرداری و مترو قول همکاری دریافت نمود و از طرفی دیگر مجموعه مگامال نیز طی ماههای گذشته قول داده بود که احداث فضای سبز اطراف پروژه خود را به زودی شروع نماید.

در نهایت تمام این قول ها از یک سو و مکاتبات و پیگیری های مستمر هیئت مدیره مرکزی از سوی دیگر به اینجا ختم شد که شهردار منطقه 5 لطف کردند و در نامه ای به ما اعلام نمودند که با «مگامال» مکاتبه نماییم، پس از آن نیز مگامال ما را به معاون حمل و نقل شهرداری تهران «پاس» داد و شرکت مترو هم مجدد به مگامال!

واقعیت این است که بین شرکت مترو، شهرداری منطقه و مگامال یک تیم فوتبال تشکیل شده است اما بدون سرمربی!!

منتشر شده در سه شنبه 8 تير 1395       کد خبر : 4359
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح