جاده سلامت منتظر رسیدن بودجه شهرداری است

جاده سلامت منتظر رسیدن بودجه شهرداری است

جاده سلامت فاز 2 یکی از نقاط خاص شهرک اکباتان به حساب می آید که کارکردی چند سویه را دارا می باشد یعنی هم به عنوان گذرگاه عابر پیاده مورد استفاده قرار می گیرد، بحث ورزش و تندرستی ساکنین را هم تا حدی تحت پوشش دارد و مهمتر از همه اینکه در گذران اوقات فراغت ساکنین پا به سن گذاشته نیز تأثیر گذار است.

بر اساس همین وجوه اهمیتی که این گذرگاه دارا می باشد، در سال گذشته و بنا بر خواست عمومی ساکنین شهرداری پس از مدتها تصمیم گرفت برنامه های اصلاح و نوسازی این محدوده را به اجرا برساند. از همین روی در فروردین ماه سال جاری برنامه شهرداری ناحیه 6 برای ترمیم جاده سلامت توسط دبیر شورایاری اکباتان اعلام شد. این برنامه ترمیمی که شامل نصب 20 عدد نیمکت، 20 عدد سطل آشغال، ترمیم پیاده رو و یک سری امور زیر بنایی دیگر بود تا به امروز که چهارمین ماه سال در حال سپری شدن است به انجام نرسیده است.  

هوشنگ هموطن دبیر شورایاری اکباتان در خصوص علل اجرایی نشدن برنامه نوسازی جاده سلامت معقتد است: طرح ترمیم جاده سلامت به صورت مصوبه ابلاغ شده است پس بدون شک اجرای آن به انجام خواهد رسید اما مشکل این است که بودجه سالانه شهرداری که هر ساله در اردیبهشت ماه ابلاغ می شد هنوز بصورت رسمی ابلاغ نشده و به همین دلیل انجام این طرح با وقفه چند ماهه روبرو شده است.

وی همچنین افزود: به محض ابلاغ بودجه شهرداری ناحیه پیگیر اجرای طرح ترمیم جاده سلامت خواهیم بود چون یکی از مهمترین خواسته های ساکنین فاز 2 از شورایاری اکباتان رسیدگی به مشکلات این گذرگاه عبوری می باشد و ما این مسئله را فراموش نخواهیم کرد.

گفتنی است در کنار مباحث نصب نیمکت و سطل آشغال، تردد موتور سیکلت ها و حضور دستفروشان نیز جزو معضلات جدی این کریدور به حساب می آید که باید برای آنها نیز فکری اساسی به عمل آورد.

منتشر شده در چهارشنبه 9 تير 1395       کد خبر : 4362
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح