تنور داغ رقابت های «جام رمضان» امسال خاموش بود

تنور داغ رقابت های «جام رمضان» امسال خاموش بود

سال گذشته و همزمان با ایام ماه مبارک رمضان مسابقات والیبال جام رمضان در زمین شماره 23 کوی بیمه در جریان بود. مسابقاتی پر شور که در نهایت همراه با اختتامیه ای بسیار آبرومند پایان یافت. اختتامیه ای که حضور پدر شهید شیردل (اولین شهید مدافع حرم منطقه 5) در آن نشان از همراهی توأمان ورزش در کنار ارزش های والای انسانی بود.

اما امسال در حالیکه تجربه رقابت دلچسب والیبال سال گذشته را ساکنین اکباتان و بیمه از سر گذرانده بودند، شاهد هیچ فعالیت ورزشی چشمگیری در قالب جام رمضان نبودیم تا در کنار معنویات این ماه پر برکت خاطرات ورزشی ماندگاری نیز رقم بخورد.

در همین خصوص بیراه نیست اگر پرسیده شود چرا در سطح ناحیه 6 شهرداری منطقه 5 با وجود یک اداره فرهنگی، اجتماعی، 3 سرای محله که هر کدام 13 نفر امناء و یک مدیر محله را در دل خود دارد، باز هم دریغ از یک رقابت ورزشی فراگیر همانند مسابقات والیبال سال گذشته باید در ذهن و روح جوانان نقش ببندد؟

دوستان و عزیزان فعال فرهنگی، در دنیای امروز ترویج اخلاقیات و معنویات ادوات مناسب خود را طلب می کند و ورزش بی شک یکی از مهمترین ابزارهایی است که می توان هم از ناهنجاری ها پیشگیری نمود و هم اخلاقیات را گسترش داد.

ذکر این نکته نیز ضروی است که امسال رقابتهای مختصر ورزشی در قالب جام رمضان در برخی پایگاههای بسیج شهرک اکباتان برگزار شدند اما دوستان حق بدهند که با وجود عکس ها و مستندات مسابقات پارسال، اعلام کنیم که تنور داغ رقابت های «جام رمضان» امسال خاموش بود.

منتشر شده در چهارشنبه 9 تير 1395       کد خبر : 4364
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح