سرقت فرمهای ثبت نام در کتابخانه سرای محله اکباتان!!

سرقت فرمهای ثبت نام در کتابخانه سرای محله اکباتان!!

حکایت کتابخانه سرای محله شهرک اکباتان یک داستان کمدی قابل تعمق است که بی شک بازیگرانش کاملا خودجوش رویدادهایی را رقم می زنند که اگر قرار بود این اتفاقات از پیش برنامه ریزی شوند نیاز به همراهی چند کمدی نویس کارکشته به صورت همزمان احساس می شد.

هنوز دیر زمانی از گزارش نشریه همگتانه اکباتان در خصوص وضعیت کتابخانه سرای محله اکباتان و شنیده شدن صدای مداوم گربه ها در این مکان نگذشته که حالا خبر سرقت «فرمهای ثبت نام» کتابخانه همه را متحیر ساخته است و جالب اینکه در واکنش به سرقت رخ داده یکی از اعضای شورایاری اکباتان که اتفاقا چندی پیش مدعی درآمد زایی 70 میلیون تومانی!! (در یکسال) از مجموعه کتابخانه سرای محله اکباتان بوده، در حرکتی محیر العقول ضمن تماس با پلیس 110 بحران بوجود آمده را مدیریت نموده تا یکبار دیگر بیش از پیش مشخص شود که وضعیت امروز سرای محله شهرک اکباتان نتیجه تفکراتی است که « اصل را وانهاده اند و فرع را دو دستی چسبیده اند».

القصه، حضور مأمور پلیس در کتابخانه سرای محله شهرک اکباتان در شرایطی حاصل می شود که مدیریت و کادر اجرایی سرای محله از سرقت رخ داده هیچ اطلاعی نداشته اند و حتی یکی از عوامل اجرایی سرای محله در جلسه ای که در شهرداری ناحیه جریان داشته شرکت کرده که ناگهان تلفنی حضور پلیس را به وی اطلاع می دهند و ایشان دستپاچه جلسه را نیمه کاره گذاشته و به محل کار خود بازمی گردد!

فارغ از اینکه فرمهای ثبت نامی کتابخانه سرای محله شهرک اکباتان چه حدی از ارزش را دارا بوده اند که چنین حاشیه ای برای این مجموعه فرهنگی ایجاد شود، عدم اطلاع مدیران سرای محله از رخداد صورت گرفته یک پیام مهم را به ذهن متبادر می سازد و آن اینکه متصدی محترم کتابخانه به جای گزارش این واقعه به سلسله مراتب کاری خود و کسب نظر مقام بالادستی، داستان را به اطلاع حامیان پشت پرده خود رسانده تا ثابت شود کمدی مورد اشاره آنقدر شور شده که حکم «تراژدی» را پیدا کرده است.  

در نهایت این مشکل نیز به مرور زمان سپرده خواهد شد و قطعا از ذهن بسیاری رخت برخواهد بست اما ای کاش سلسله مراتب کتابخانه سرای محله اکباتان یعنی مدیر آموزش، مدیر محله، رئیس امناء و اداره اجتماعی شهرداری ناحیه 6 فکری به حال جایگاهی که خودشان برای خود متصور هستند اما در عمل وجود ندارد بکنند!!

منتشر شده در پنجشنبه 10 تير 1395       کد خبر : 4368
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح