چهره دانشگاهی شورایاری 12 جلسه غیبت دارد!

چهره دانشگاهی شورایاری 12 جلسه غیبت دارد!

غلامرضا سرآبادانی جانشین دبیر شورایاری شهرک اکباتان روز گذشته و پس از برگزاری جلسه شب گذشته امنای شهرک اکباتان در گفتگویی نظرات خود را در خصوص برخی مسائل مرتبط مطرح نمود.

وی در ابتدا ضمن اعتراض به غیبت های مداوم یکی از اعضای امناء اکباتان که اتفاقا عضو شورایاری نیز می باشد گفت: وقتی که ستاد شوارایاران تصمیم می گیرد با غیبت های اعضای شورایاری برخورد نکند نتیجه اش همین می شود که شاهد هستیم. عضو محترم شورایاری سال گذشته که چیزی نزدیک به 7 یا جلسه 8 مرتکب غیبت شدند و در سال جدید هم که 4 ماه از آن گذشته هنوز به جلسات امناء یا شورایاری تشریف نیاورده اند! و آنوقت همین شخص تحت عنوان اینکه «چهره ارزشمند دانشگاهی» است بصورت کامل مورد حمایت برخی دوستان قرار می گیرد.

سرآبادانی در ادامه افزود: اگر با کسی که نمی آمد و شأن جلسات و نفرات شرکت کننده را به بازی نمی گرفت برخورد درستی صورت می گرفت، موجبات تقویت جایگاه شورایاری و حمایت از رأی مردم در بحث مدیریت محلات بیشتر فراهم می شد. اما متأسفانه گروه گرایی منافع مردم اکباتان را تحت قرار داده و از آنجاییکه 4 نفر در شورایاری اکباتان با هم همراه هستند پس می توانند چیزی نزدیک به 12 جلسه در طول نزدیک به یکسال غیبت داشته باشند و در نهایت نیز دوستان گروه 4 به ما می گویند شما غیبت بزنید ما خودمان می رویم ستاد و موجه می کنیم!!  

جانشین دبیر شورایاری اکباتان همچنین از پیشنهاد تهیه نامه ای با امضای اعضای امناء شهرک اکباتان به منظور رسیدگی به غیبت های بیش از حد تصور یکی از اعضای شورایاری پرده برداشت و البته اعلام کرد که فعلا این قضیه در حد پیشنهاد است.  

سرآبادانی در پایان شنیده های موجود در زمینه استعفای خود یا یکی از اعضای شورایاری اکباتان را در اعتراض به روند موجود تکذیب کرد و گفت: این مسائل صحت ندارد و همچنان به کار و تلاش خود در مجموعه شورایاری و امناء اکباتان ادامه خواهیم داد.

شورایاری شهرک اکباتان شامل 7 نفر منتخب مردمی هستند که در این میان 4 عضو شورایاری به سبب قرابت فکری خاص حمایت های قابل توجهی را از اعضای گروه خود به عمل می آورند و این موضوع کار را به جایی رسانده که یکی از چهره های دانشگاهی این گروه تعداد قابل توجهی غیبت را مرتکب و همچنان مورد حمایت سایر اعضاء قرار گیرد.

 توضیح: امناء محلات مجموعه ای هستند شامل 7 عضو شورایاری که از طرف مردم انتخاب می شوند و 6 نماینده از طرف نهادهای اجتماعی محلی همچون مدارس، مساجد، بسیج و ... که برنامه های فرهنگی و اجتماعی در محدوده محلات را پیگیری می کنند.

منتشر شده در يكشنبه 13 تير 1395       کد خبر : 4384
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح