شهردار ناحیه 6 به ما قول داده بود اما...

شهردار ناحیه 6 به ما قول داده بود اما...

از مدتها پیش و به موازات بحث جا به جایی سرای محله کوی بیمه، صحبت از قرار و مدارهایی به گوش می رسید که سرای محله بیمه کتابخانه عمومی محله را در دل خود جای دهد و در عوض ساختمان کتابخانه واقع در بیمه دوم تحویل سرای محله شود تا به منظور درآمد زایی بیشتر این مجموعه مورد استفاده قرار گیرد.

اما چندی پیش ناگهان تابلوی «مرکز کارآفرینی و توانمند سازی» بر روی سردر این ساختمان تعجب بسیاری را برانگیخت که در همین زمینه پیگیری هایی از دو تن از دست اندرکاران امناء بیمه صورت گرفته است.

سید روح ا... علوی نیا دبیر شورایاری و رئیس امناء محله بیمه در این زمینه گفت: «از مدتها پیش این قضیه با شهردار وقت ناحیه 6 یعنی آقای مجتهدی بصورت شفاهی توافق شده بود و ایشان به ما اعلام کردند که هماهنگی های لازم با شهردار منطقه 5 نیز صورت گرفته است اما حالا شرایط آنطوری که وعده داده شده بود پیش نرفته است».

اما پیام قاسم زاده عضو دیگر امناء بیمه در این خصوص توضیحات بیشتری ارائه می کند: پیش از این کتابخانه سرای محله بیمه برای خودش ساختمان مجزایی داشت اما طبق توافقات با آقای مجتهدی قرار شد با هدف حمایت بیشتر از سرای محله بیمه، کتابخانه به داخل سرای محله انتقال پیدا کند و ساختمان آن برای انجام کارهای فرهنگی و ورزشی در اختیار این سرای محله قرار گیرد اما هفته گذشته به صورت شبانه تابلوی مرکز کارآفرینی را بر روی آن نصب کردند تا عملا قول و قرارها از درجه اعتبار ساقط شود.   

وی در ادامه افزود: واقعیت این است که سرای محله بیمه بر عکس سایر سرای محلات ناحیه 6 از امکانات و بستر مناسبی برای درآمد زایی برخوردار نیست. ما نه زمین ورزشی داریم که اجاره دهیم و نه سالن آمفی تئاتر و به همین از پشتوانه مالی مناسبی برخوردار نیستیم.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: ما با شرط استفاده از ساختمان کتابخانه، این مجموعه را در داخل سرای محله پذیرفتیم اما اگر این اتفاق رخ ندهد کتابخانه باید به محل سابق خود بازگردد.

طق گفته قاسم زاده در خصوص این مسئله پیگیری های لازم هم از طریق اتوماسیون شورایاری و هم مدیر محله و دبیر شورایاری انجام خواهد پذیرفت.    

منتشر شده در يكشنبه 13 تير 1395       کد خبر : 4386
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح