گزارش تصویری بازیگر اکباتانی بر صحنه تئاتر

گزارش تصویری بازیگر اکباتانی بر صحنه تئاتر

نگار عابدی که در حاضر به سبب زندگی در فاز 1 شهرک اکباتان به عنوان یک بازیگر اکباتانی شناخته می شود این روزها در نمایش «تریو بدون هارمونی» از ساعت 19 در سالن تئاتر باران حضور فعال و موثر دارد.

«تریو بدون هارمونی» به کارگردانی سیاوش پاکراه و ایوب آقاخانی، نگار عابدی و حمید رضا نعیمی در مقام بازیگر تا 25 تیرماه به روی صحنه است و خود عابدی در گفتگویی نقشش در این نمایش را بهترین کار نمایشی خود برشمرده است. نکته جالب این اثر نمایشی اینکه 3 سال پیش و در مرحله بازبینی جشنواره فجر از سوی داوران وقت «رد» شده بود اما حالا به یکی از کارهای موفق تبدیل شده است.

گفتنی است سابقه بازیگری عابدی به زمان تحصیل وی در سالن اول دانشگاه (رشته زبان انگلیسی) باز می گردد که با دیدن یک آگهی آموزش بازیگری مسیر زندگی خود را تغییر می دهد و پس از تلاش و جدیت بسیار توسط مهتاب نصیر پور به محمد رحمانیان معرفی می شود تا اولین حضور تئاتری خود را در کنار یکی از اسطوره های هنر نمایش ایران تجربه کند.

نگار عابدی در سال 93 از همسرش هدایت هاشمی جدا شد و بعدها در گفت و گویی با یکی از نشریات در این خصوص گفت: «من و همسر سابقم حس کردیم که باید مسیر زندگی مان را از هم جدا کنیم».

در ادامه به بهانه حضور موفق این بازیگر اکباتان نشین در «تریو بدون هارمونی» گزارش تصویری این اثر آمده است. گفتنی است بلیط این نمایش 25 هزار تومان می باشد و علاقمندان جهت تماشای این اثر می توانند با شماره تلفن ۶۶۱۷۶۸۲۵ تماس حاصل نمایند.

منتشر شده در دوشنبه 14 تير 1395       کد خبر : 4398
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح