«غلام یه چَکی» دستگیر شد ولی مرد!

«غلام یه چَکی» دستگیر شد ولی مرد!

با تلاش پرسنل کلانتری 135 آزادی توزیع کننده اصلی هروئین در محدوده تحت پوشش این واحد انتظامی دستگیر شد اما متهم در اقدامی شبیه به خودکشی جان خود را از دست داد.

سرگرد علیرضا شعبانپور رئیس کلانتری 135 آزادی با اعلام این خبر گفت: اواسط هفته گذشته توزیع کننده اصلی هروئین در محدوده ما که به علت قدرت بدنی خارق العاده با نام «غلام یه چَکی» شناخته می شد دستگیر شد.

شعبانپور در ادامه افزود: با تلاش نیروهای دایره تجسس کلانتری محل اقامت وی کشف و هماهنگی های لازم برای دستگیری فرد مورد نظر به عمل آمد اما پس از حضور نیروهای کلانتری در محل اقامت متهم، وی که در حال بسته بندی هروئین با مأموران مواجه می شود یکدفعه چیزی نزدیک به 20 گرم هروئین را به یکباره می بلعد تا به اصطلاح مدرکی از خود باقی نگذارد. اما همین کار باعث می شود تا پس از انتقال به کلانتری اوضاع جسمی وی از حالت طبیعی خارج شود و پس از حضور اورژانس به بیمارستان انتقال پیدا کند. البته قبل از رسیدن به مراکز درمانی جان خود را از دست می دهد.   

رئیس کلانتری 135 آزادی همچنین گفت: خود من در کلانتری و پس از فهمیدن موضوع خوردن 20 گرم هروئین از وی پرسیدم که چرا اینکار را کرده است که در پاسخ گفت: «من به خاطر 20 گرم هروئین 14 سال در زندان بودم. حالا هم حاضرم بمیرم اما به زندان برنگردم».

شعبانپور در خاتمه خاطر نشان ساخت: متهم دستگیر شده که البته در نهایت زنده نماند به علت قدرت بدنی زیاد جو رعب و وحشت قابل ملاحظه ای را در میان اطرافیان خود حاکم کرده بود به نحویکه معقتد بود هیچکس در محدوده وی یا به اصطلاح خود در «سرزمینش» بدون اجازه، جرأت فعالیت و فروش مواد مخدر را نداد که البته در نهایت با تلاش عوامل کلانتری دستگیر شد.   

طی ماههای گذشته این چندمین دستگیری توزیع کنندگان اصلی مواد مخدر در محدوده کلانتری 135 به حساب می آید که همین مسأله نشان از برخورد سفت و سختی است که مجموعه کلانتری آزادی بیش از پیش مد نظر قرار داده و بدین ترتیب مقوله امنیت اجتماعی ساکنین محدوده با وجود مخاطرات ایجاد شده، روز به روز در حال تقویت بیشتر می باشد. 

منتشر شده در شنبه 19 تير 1395       کد خبر : 4417
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح