«زن ایرونی تکه» در سرای محله اکباتان

«زن ایرونی تکه» در سرای محله اکباتان

با تلاش بابک ملکی، تهیه کننده نمایش های کمدی خانوادگی در واپسین ساعات سه شنبه و پیش از آغاز تعطیلات عید فطر، مجوز اجرای نمایش «زنه ایرونی تکه» در سالن آمفی تئاتر سرای محله اکباتان صادر شد. 

این نمایش که به احتمال قوی از روز یکشنبه (فردا) اولین اجرای عمومی خود را تجربه می کند، نتیجه تلاشی است چند ماهه با سوپرایزهای ویژه برای تماشاچیان عموما اکباتانی که متأسفانه طی سالهای گذشته هیچگاه لذت داشتن یک پاتوق تئاتری قابل توجه را در محل زندگی خود تجربه نکردند و اتفاقا بابک ملکی با تکیه بر تجربیات موفق گذشته، از سوی مدیر محله اکباتان یعنی علی قربانی دعوت به همکاری شد تا شاید پس از سالها یک گروه نمایشی قوی، نبض جریان تئاتر در شهرک اکباتان را به کار اندازد.

تهیه کننده «زن ایرونی تکه» در این خصوص معتقد است: تمام تلاش ما این بوده که به دور از شوخی های مستهجن رایج که تنها با هدف خنده تماشاچی صورت می گیرد، شادی که همان حلقه مفقوده جامعه امروز ما است را به مردم هدیه کنیم. خود من سالها به امر تعلیم و تربیت مشغول بوده ام و به همین دلیل رعایت مسائل فرهنگی برای من واجب است اما در کنار آن شاد کردن مردم هم لذتی است که هر کس آن را تجربه کرده باشد، درک خواهد کرد.

نمایش «زن ایرونی تکه» به کارگردانی حسین میرزاییان چیزی نزدیک به 3 ماه تمرین را از سر گذارنده و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر برای تماشای این نمایش کمدی می توانند با شماره تلفن 44694415 تماس حاصل نمایند.

منتشر شده در شنبه 19 تير 1395       کد خبر : 4419
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح