پیشنهاد بازارچه های اقتصاد مقاومتی در اکباتان و بیمه

پیشنهاد بازارچه های اقتصاد مقاومتی در اکباتان و بیمه

فرمانده ناحیه مقاومت قدس پیشنهاد خود مبنی بر راه اندازی بازارچه های اقتصاد مقاومتی در شهرک اکباتان و کوی بیمه را مطرح نمود.

هفته گذشته فرمانده ناحیه مقاومت قدس، سرهنگ پاسدار جواد عبیری پس از پایان جلسه امناء کوی بیمه در نشستی با عنوان «هم اندیشی» که اتفاقا در ساختمان سرای محله بیمه تشکیل شده بود، شرکت و ضمن سخنرانی با موضوع «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، برنامه های ناحیه مقاومت قدس در خصوص پیشبرد مباحث اقتصاد مقاومتی را تشریح نمود.

عبیری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص تقویت توان اقتصادی ساکنین برخی محلات تحت پوشش ناحیه مقاومت قدس که در قالب ایجاد روحیه و انگیزه کار آفرینی و همچنین برنامه ریزی مناسب  صورت گرفته، بر لزوم پیشبرد رویکرد اقتصاد مقاومتی که از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری به حساب می آید تأکید نمود.

وی در بخش مهمی از صحبتهایش خواستار تشکیل بازارچه های اقتصاد مقاومتی در شهرک اکباتان و کوی بیمه شد و مهمترین دستاورد این مسئله را تقویت تولیدات خانگی و کمک به خانواده هایی بر شمرد که به هر دلیلی امروز دچار مشکلات و تنگناهای مالی هستند. 

به گفته عبیری بهترین راهکار برای غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور نگاه به داخل و تقویت توان تولیدی کشور به جای چشم داشتن به بیرون مرزها است. وی در این زمینه خواستار تلاش بیشتر مدیران محلی شهرک اکباتان و کوی بیمه و همچنین تحقق هر چه بیشتر این مسئله شد. 

در جلسه هم اندیشی مورد اشاره علاوه بر امناء کوی بیمه و مسوولان خانه های سرای محله بیمه نمایندگانی از شهرک اکباتان و شهرک آپادانا نیز حضور داشتند و در پایان جلسه با همت مدیر محله بیمه مراسم افطاری و پذیرایی از روزه داران نیز برگزار شد.   

منتشر شده در شنبه 19 تير 1395       کد خبر : 4426
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح