انتخاب مسوول جدید خانه ایثار و جهاد بیمه

انتخاب مسوول جدید خانه ایثار و جهاد بیمه

مسوول جدید خانه ایثار و جهاد محله کوی بیمه توسط مدیر این محله مشخص شده و معارفه فرد مذکور در جلسه آتی امناء این محله به انجام خواهد رسید.

سید روح ا... علوی نیا رئیس امناء کوی بیمه با اعلام این مطلب افزود: انتخاب مسوولین خانه از وظایف اصلی مدیران محلات می باشد و بر همین اساس سر کار خانم ستوده فرد واجد شرایط را با هماهنگی های صورت گرفته به زودی معرفی خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: اعضای امناء کوی بیمه خود را متعهد به خانواده شهدای ساکن در این محله می دانند و همچنین با توجه به سکونت خانواده شهید شیردل به عنوان اولین شهید مدافع حرم منطقه 5 در این محدوده مسوولیت ما به مراتب سنگین تر است. به همین دلیل در این خصوص امناء بیمه حساسیت های خاصی را دارا می باشند و فرد انتخاب شده باید فاکتورهای مدنظر را داشته باشد که قطعا انتخاب مدیر محله بیمه نیز از چنین ویژه گی هایی برخوردار خواهد بود.

علوی نیا همچنین خاطر نشان ساخت: گمانه زنی هایی که بعضا در خصوص فعالیت برخی افراد در خانه ایثار و جهاد کوی بیمه به گوش می رسد به هیچوجه صحت ندارد و انتخاب فرد «جدید» با نظر مدیر محله صورت خواهد گرفت. البته این نکته را هم باید گوشزد کنم که فعالیت فرد منتخب به صورت آزمایشی و 3 ماهه خواهد بود که در صورت رضایت مجموعه امناء از گزارش های ارائه شده مدت آن تمدید خواهد شد.    

گفتنی است در جلسه روز دوشنبه شورای فرهنگی ناحیه 6 اعلام شد که فعالیت در خانه های ایثار و جهاد هر 3 محدوده اکباتان، بیمه و آپادانا به یک فرد واگذار شده است که حالا مشخص می شود مسوول ایثار و جهاد بیمه با نظر مدیر محله انتخاب شده است. همچنین در جلسه روز دوشنبه خانم مرتضوی مدیر محله شهرک آپادانا هم از فعالیت آقای یعقوبی نژاد در خانه ایثار و جهاد آپادانا خبر داد.   

خانه ایثار و جهاد یکی از زیر مجموعه های سرای محلات به حساب می آید که در راستای ترویج مفاهیم ارزشمندی همچون ایثار، جهاد و شهادت فعالیت می کند.

منتشر شده در چهارشنبه 23 تير 1395       کد خبر : 4452
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح