یک نفر رئیس محترم هیئت مدیره بلوک 16 را توجیه نماید!

یک نفر رئیس محترم هیئت مدیره بلوک 16 را توجیه نماید!

هفته گذشته مطلبی با عنوان «از سال 94 شارژ نداده ام اما یک نفر پیگیر من نیست!» درسایت خبری اکباتان منتشر شد که اختصاص داشت به صحبت های مرتضی دانشمند، بازرس و عضو سابق هیئت مدیره بلوک مذکور که نسبت به روند برخی اتفاقات صورت گرفته در محل زندگی خود انتقاداتی را بیان داشته بود.

پس از درج این مطلب رئیس هیئت مدیره بلوک 16 در اقدامی عجیب نامه ای را منتشر و در اختیار ساکنین بلوک قرار داده که در ادامه هم متن اصلی نامه آمده و هم ارائه توضیحاتی که پیرامون مطالب مطروحه در آن ضروری می نماید.

نخست: سایت خبری اکباتان، زیر مجموعه هیئت مدیره مرکزی نیست

همانطور که در متن نامه مشخص است رئیس محترم هیئت مدیره بلوک 16 در 2 قسمت از نامه مرقومه از عنوان « سایت هیئت مدیره مرکزی » استفاده نموده اند که در نگاه اول کم اطلاعی ایشان از اینکه هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان اصولا سایت خبری به شکل معمول آن ندارد و تنها یک پایگاه اختصاصی در مورد آخرین مکاتبات این مجموعه و موارد مرتبط از این دست وجود دارد، بسیار قابل توجه است. اینکه فردی در مقام ریاست هیئت مدیره یک بلوک سالها در ارتباط با مجموعه هیئت مدیره مرکزی باشد اما از ارکان آن بی اطلاع باشد، از آن نکات قابل تأملی است که لزوم گردش مدیران را بوضوح آشکار می سازد.

سایت خبری اکباتان ضمن احترام به مجموعه هیئت مدیره مرکزی و بالاخص شخص مجید حسیبی که برای اعتلای شهرک اکباتان خون دلها خورده است اعلام می کند که هیچ وابستگی مالی یا تشکیلاتی با این مجموعه نداشته اما تعامل مثبت با مجموعه های مدیریتی شهرک اکباتان جزو رسالت های کاری این رسانه محسوب می شود.

دوم: این شخص در نظر دارد بلوک 16 را به خاطر اغراض شخصی به آتش بکشد!

جناب رئیس، حتما شوخی می کنید!!

به نظر می رسد استفاده از مشاورین کارآزموده در انتقال مفاهیم مورد نظر شما امری بس حیاتی و مهم باشد. قطعا نقد صحیح عملکرد مسوولین یک امر پذیرفته شده در یک جامعه ای است که مردم سالاری دینی در آن جایگاه ویژه ای دارد. پس به جای پاسخگویی با الفاظی تند و غیر قابل توجیه اندکی به شنیدن بیشتر صدای ساکنین اهتمام ورزید. برای اطلاع بیشتر شما یادآور می شوم که سال گذشته و در همین ایام تابستان یکی از مدیران عامل شاغل در یکی از بلوکهای فاز 1 اکباتان به دلیل راه اندازی سیستم خنک کننده بلوک با چند روز تأخیر از سمت خود استعفا نمود که البته با مخالفت هیئت مدیره به کار خود ادامه داد. نسبت شما با انتقاد ساکنین آنهم با عملکردی در مدت زمان حدود دو دهه چگونه می باشد؟   

مطمئن باشید سایت خبری اکباتان هیچگاه بستر به آتش کشیدن هیچ مجموعه ای را فراهم نخواهد ساخت. رسانه بستری است برای شفافیت و قطعا تخریب و به آتش کشیدن عملی است کاملا مردود.

سوم: شورایاری و هیئت مدیره مرکزی نیاز به سخنگو ندارند

در بخشی از متن نامه فوق اشاره کردید که در مطلب اولیه به شورایاری و هیئت مدیره مرکزی اکباتان توهین شده است. در این خصوص لازم به ذکر است که قطعا مجموعه های نامبرده شده در صورت نیاز در مقام پاسخگویی برخواهند آمد. کما اینکه تا کنون نیز بارها در مواقع لزوم رئیس هیئت مدیره مرکزی و همچنین دبیر و اعضای شورایاری به طرح موضوعات مختلف واکنش نشان داده اند. البته شما در نامه خود این گفته را به نقل از دفتر اجرایی هیئت مدیره مرکزی منتقل کرده اید که معلوم نیست دفتر اجرایی چرا و با چه هدفی این مسئله را به شما گوشزد نموده؟ اما در کلیت، شما نیز با تکرار این بحث بر تأیید آن صحه گذاشته اید که قطعا این مورد در راستای وظائف مدیران و سخنگویان مجموعه های نامبرده می باشد.

در پایان خاطر نشان می سازد سایت خبری اکباتان آمادگی انعکاس نظرات تمام افراد را در این خصوص اعلام می نماید چون معتقد است که نقد اساس و پایه اصلاح است و تا زمانیکه وجود اشکال و ایراد پذیرفته نشود هیچ تغییر رویه ای رخ نخواهد داد.

برای اطلاع بیشتر در این خصوص می توانید مصاحبه مرتضی دانشمند را اینجا مطالعه کنید

منتشر شده در شنبه 26 تير 1395       کد خبر : 4456
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح